رئيس عقيدتي سياسي فرمانده انتظامي استان زنجان:

بيشترين سرمايه گذاري استعمار در مسير دين ستيزي است

بيشترين سرمايه گذاري استعمار با درک حقايق موجود در اديان و مکاتب پيرامون جهان تشيع در مسيردين ستيزي صورت مي پذيرد.
کد خبر: ۸۶۵۷۴۷۶
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئيس عقيدتي سياسي فرماندهي انتظامي استان در مراسم تجليل از كاركنان زن اين فرماندهي گفت: بيشترين سرمايه گذاري استعمار با درک حقايق موجود در اديان و مکاتب پيرامون جهان تشيع در مسيردين ستيزي صورت مي پذيرد .

حجت الاسلام قدرت ا.. عبادي افزود: بايد توجه داشت بيشترين سرمايه گذاري استعمار از لحاظ دين ستيزي، با درک حقايق موجود در اديان و مکاتب، پيرامون جهان تشيع صورت مي پذيرد وآنها از آنچه در توان دارند در اين راه دريغ نمي ورزند.

وی با اشاره به اينكه انسان براي كنترل فرائض نياز به عقل دارد اظهار داشت: از آنجا كه در كنار عقل هوس هم وجود دارد ايمان به كمك انسان مي آيد.

اين مقام مسئول افزود: امروز دشمن مي‌کوشد با رواج منكرات و بي بندوباري در كشور اهداف خود را پيش ببرد كه يکي از راه‌هاي شکست دشمن در اين زمينه احياي فريضه امر به معروف و نهي از منکر است.

عبادي گفت: رمز موفقيت و پيروزي انسان در تمامي عرصه هاي زندگي از تهذيب نفس گرفته تا جهاد در راه خدا و جنگ با دشمن، توكل و ايمان حقيقي به قدرت لايزال الهي است.

وي با بيان اينكه فاطمه (س) اسوه اي است که ما انسان ها با الگو قرار دادن آن مي توانيم به سعادت دنيا و آخرت برسيم، اظهار داشت: از جمله برجستگي هاي شخصيتي آن حضرت اين بود که پدرش خاتم الانبياء و آخرين فرستاده خداوند بود و در محيطي پرورش يافت که مربي آن پيامبر (ص)، مامور به تزکيه نفس و تربيت بشر بود

حجت الاسلام عبادي گفت :شناخت آن حضرت نسبت به پروردگار متعال، استقامت و بردباري در برابر مسائل و مشکلات از همان سنين کم تا زمان شهادت، مهرورزي نسبت به همسر و فرزندان، تربيت فرزندان، انفاق به فقرا و ولايت پذيري و آماده و جان بر کف بودن در دفاع از ولايت و حق را از جمله ويژگي هاي اين بانوي بزرگوار بيان کرد.

وي در خاتمه فاطمه زهرا (س) را چراغ راه همه حق جويان و به ويژه زنان جامعه دانست و راه نجات و سعادت زنان را تعصي به آن حضرت در تمام شئون زندگي عنوان کرد.

ارسال نظرات