در لیگ دسته اول کشور دو تیم بسکتبال شهرداری اراک و شیمیدر تهران رقابت پایاپای داشتند، گویا در لیگ برتر نیز این تقابل تکرار دوباره ای خواهد داشت
کد خبر: ۸۶۵۷۴۵۱
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹
خبرگزاری بسیج،مرکزی:گروه ورزشی

نخستین بازی فینال این دوره از رقابتهای لیگ برتر روز یکشنبه 22 فروردین 95 در شهرک بعثت ماهشهر بین تیم های پتروشیمی بندر امام و پالایش نفت آبادان انجام می شود. مرحله نهایی رقابتهای لیگ برتر به صورت ۴از ۷ می باشد.

از سوی دیگر شاگردان کسایی پور در تالار بسکتبال آزادی تهران به مصاف شیمیدر تهران خواهند رفت که این مرحله به صورت ۳ از ۵ خواهد بود.

تیم بسکتبال شهرداری اراک د رنظر داشت این دیدار بصورت تک بازی در تهران صورت گیرد و برنده تعیین کننده تیم سوم لیگ باشد که همچنان باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری اراک در این خصوص در تلاش تعاملات با فدراسیون می باشد در غیر این صورت نخستین دیدار تیم های اراک و تهران در روز یکشنبه و دوشنبه هفته آتی به میزبانی تهرانی ها و دو بازی برگشت در روزهای پنج شنبه و جمعه در ورزشگاه ۲۵۰۰ نفری امام خمینی اراک راس ساعت ۱۶:۰۰ برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است در صورتی که رقابت به بازی پنجم کشیده شود میزبان آخرین مرحله و تعیین کننده رده بندی تیم شیمیدر تهران می باشد.
ارسال نظرات