امام جمعه موقت سبزوار گفت: سیاست زدگی مشکل اصلی برای تحقق اقتصاد مقاومتی است و باید همه یک صدا برای اقتصاد کشور کار کنیم.
کد خبر: ۸۶۵۷۴۴۷
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام صادق ابراهیمی روز گذشته در خطبه‌های نماز جمعه سبزوار با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در سال های گذشته با انتخاب شعارهایی با مفهوم اقتصادی باعث شد تا گفتمان اقتصاد مقاومتی در کشور تثبیت شود و نظرات مختلف در این خصوص مطرح شود اظهارداشت: سال جدید نیازمند عملیات موثر و اقدام جهادی دولت  برای تحقق این شعار است.

وی با بیان اینکه شرط موفقیت دولت در تحقق این شعار کنار گذاشتن اختلافات سیاسی و عمل کردن فارق از جناح بندی ها است تاکید کرد: با مقصر دانستن دولت های گذشته مشکل اقتصاد حل نخواهد شد.

ابراهیمی ادامه داد: سیاست زدگی مشکل اصلی برای تحقق اقتصاد مقاومتی است و باید همه یک صدا برای اقتصاد کشور کار کنیم.

وی همچنین به نکات ده گانه در سخنان رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و ادامه داد: مدیریت جهادی یکی از مهم ترین عواملی خواهد بود که می تواند نیروی پیش برنده ما در اقتصاد مقاومتی باشد.

ابراهیمی به مدیریت جهادی زمان جنگ اشاره کرد و ادامه داد: همانگونه که در زمان جنگ تحمیلی با مدیریت جهادی و فارق از نگاه های سیاسی در برابر کل دنیا پیروز شدیم امروز هم این عمل میسر خواهد شد.

امام جمعه موقت سبزوار با بیان اینکه امروز دشمن اصل انقلاب را هدفی برای ضربه زدن انتخاب کرده است تصریح کرد: توجه و ارتباط با کشورهای اروپایی ایرادی ندارد اما نباید تنها به آنها تکیه کرده و اعتماد کنیم.

وی همچنین با بیان اینکه متاسفانه مصرف گرایی در کشور بی داد می کند تاکید کرد: سالم زندگی کردن را باید به یک الگوی فرهنگی در کشور تبدیل کنیم و این امر نیازمند زمان است.

ابراهیمی همچنین با انتقاد از واردات برخی کالاها غیر ضرور به کشور بیان داشت: واردات این کالا ها علاوه بر خارج کردن سرمایه ملی تنها سبب خواهد شد که مصرف گرایی و تجمل درزندگی مردم باب شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها