کارشناس فرهنگی دفتر نهاد رهبری دانشگاه زنجان:
ثبت‌نام آئین اعتکاف دانشجویی دانشگاه زنجان از دیروز آغاز و تا 22 فروردین ادامه دارد.
کد خبر: ۸۶۵۷۳۵۷
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، کارشناس فرهنگی دفتر نهاد رهبری دانشگاه زنجان گفت: ثبت‌نام دانشجویان علاقه‌مند به شرکت در مراسم معنوی اعتکاف سال‌جاری از دیروز آغاز شده است.

حبیبه خان‌محمدی افزود: دانشجویان دانشگاه زنجان که علاقه‌مند به شرکت در مراسم معنوی اعتکاف هستند تا 22 فروردین ماه فرصت دارند تا نام و نام‌خانوادگی خود به همراه شماره دانشجویی را به شماره 30009900092455 پیامک کنند.

وی تصریح کرد: ثبت‌نام اولیه با ارسال پیامک انجام می‌شود.

خان‌محمدی تاکید کرد: پس از انجام ثبت‌نام اولیه و ارسال پیامک از سوی دانشجویان، اطلاع‌رسانی لازم به متقاضیان صورت گرفته و دانشجویان با مراجعه به دفتر نهاد رهبری واقع در دانشگاه زنجان با تکمیل فرم، کارت شرکت در اعتکاف را دریافت می‌کنند.

وی با بیان اینکه مسجد دانشگاه زنجان برای اعتکاف دانشجویان دختر در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت مسجد دانشگاه زنجان، پیش‌بینی پذیرش 200 نفر از دانشجویان دختر در مراسم معنوی اعتکاف امسال وجود دارد.

خان‌محمدی تاکید کرد: برای اعتکاف دانشجویان پسر با توجه به تعداد ثبت‌نام کنندگان، مسجد یکی از دانشگاه‌های استان و یا در صورت استقبال زیاد، با همکاری ستاد اعتکاف استان، یکی از مساجد در نظر گرفته شده برای معتکفین در سطح شهر پیش‌بینی خواهد شد.

کارشناس فرهنگی دفتر نهاد رهبری دانشگاه زنجان در خصوص برنامه‌های در نظر گرفته شده برای هر چه با شکوه‌تر برگزار شدن مراسم اعتکاف سال‌جاری خاطرنشان کرد: اولویت آئین اعتکاف ایجاد خلوت معنوی برای هر معتکف است ولی در کنار آن توجه به برنامه‌های دینی و فرهنگی از جمله دعوت از مبلغان، برنامه سخنرانی، پرسش و پاسخ و پخش کلیپ‌های مرتبط، در دستور کار قرار دارد.

گفتنی است، امسال مراسم معنوی اعتکاف دانشجویی دانشگاه زنجان به شکل ستادی و متشکل از نهاد رهبری، معاونت فرهنگی و روابط عمومی دانشگاه زنجان برگزار می‌شود.

ارسال نظرات