مسئول سومین جشنواره کشوری افسران جوان جنگ نرم بسیج دانشجویی:

آثار جشنواره ملی افسران جنگ نرم را در معرض دید علاقه مندان قرار می گیرد

برای نخستین بار،پایگاه خبری – تحلیلی موج رسا آثار جشنواره ملی افسران جنگ نرم را معرفی می کند و در معرض دید علاقه مندان قرار می دهد.
کد خبر: ۸۶۵۷۳۴۷
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، سومین جشنواره ملی افسران جوان جنگ نرم پس از ماه ها برنامه ریزی و ارائه فراخوان در ۱۷ اسفند ماه به همت بسیج دانشجویی استان زنجان به پایان رسید و برنامه اختتامیه این جشنواره با معرفی آثار برتر برگزار شد.

مسئول سومین جشنواره کشوری افسران جوان جنگ نرم بسیج دانشجویی با اشاره به ارسال ۱۸۵ مقاله به دبیرخانه این جشنواره گفت: حوزه جنگ نرم دشمن از رسانه‌ های مکتوب و اینترنت به شبکه‌ های موبایلی رسیده است و توطئه های دشمنان در این فضا به شدت دنبال می شود.

مصطفی دودانگه افزود: بسیج دانشجویی استان زنجان در طی سه سال گذشته جشنواره افسران جنگ نرم را برگزار کرده است.

وی با اشاره به ضرورت آگاهی از تهدیدها و آسیب ‌های شبکه‌ های اجتماعی اظهار داشت: در این جشنواره تلاش شد تا با تولید محتوا روشنگری لازم برای نسل جوان انجام شود.

مصطفی دودانگه با بیان اینکه مقابله با جنگ ‌نرم دشمن یکی از اولویت های این سازمان محسوب می شود، تصریح کرد: امسال نیز جشنواره ملی افسران جوان جنگ نرم با رویکرد تهدیدها، فرصت‌ ها و آسیب‌ های شبکه‌ های اجتماعی برگزار شد.

مسئول سومین جشنواره کشوری افسران جوان جنگ نرم بسیج دانشجویی گفت: این جشنواره در بخش های شبکه‌ های اجتماعی ابزار ناتوی فرهنگی و اجتماعی در جنگ نرم، تأثیر شبکه‌ های اجتماعی در غفلت خانواده و از دست دادن دوستان، آسیب ‌ها و تهدیدهای فضای مجازی و شبکه‌ های اجتماعی، ارتقای سواد رسانه ‌ای، تأثیر شبکه ‌های اجتماعی مجازی بر سبک زندگی ایرانی اسلامی و روش ‌های ترویج سبک زندگی صحیح در شبکه‌ های اجتماعی برگزار شد.

دودانگه ادامه داد: آثار این جشنواره در قالب انیمیشن، اینفوگرافی و فیلم‌ های کوتاه، مقاله، پوستر و کاریکاتور مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت با داوری آثار توسط کمیته عملی جشنواره 89 مقاله پذیرفته و چکیده مقالات به همت دانشگاه علامه طباطبایی تهران به چاپ رسیده است.

وی با اشاره به اینکه علاقه‌ مندان از 23 استان کشور در این جشنواره شرکت کردند، افزود: 50 فیلم کوتاه و انیمیشن با کیفیت بالا توسط فیلم ‌سازان و بیشتر افرادی که تجربه فیلم‌سازی ندارد و نیز بیش از 86 پوستر و کاریکاتور به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

وی با اشاره به اینکه نفرات برتر و برگزیده در بخش فیلم کوتاه از استان ‌های تهران و خوزستان، در بخش مقاله دو نفر از تهران و در بخش پوستر و کاریکاتور از استان ‌های گلستان و کرمانشاه به عنوان برتر معرفی شدند، افزود: از تعدادی از آثار استان‌ های زنجان، فارس، آذربایجان شرقی، تهران، قم و گیلان نیز تقدیر شد.

گفتنی است، از امروز پایگاه خبری – تحلیلی موج رسا، برای نخستین بار آثار ارائه شده به سومین جشنواره ملی افسران جنگ نرم را در معرض دید علاقه مندان قرار می دهد.

ارسال نظرات