به همت سازمان فناوري اطلاعات و ارتباطات شهرداري زنجان:

بهره‌مندي 1400 نفر از اينترنت رايگان شهرداري زنجان در ايام نوروز

بيش از يك هزار و 380 نفر از مسافران نوروزي و شهروندان زنجاني در ايام نوروز از اينترنت رايگان شهرداري زنجان بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۸۶۵۷۳۲۶
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، سازمان فناوري اطلاعات و ارتباطات شهرداري زنجان براي نخستين بار اقدام به راه‌اندازي اينترنت وايرلس در 10 پارك و محلهاي پر تردد مسافران در شهر زنجان كرده بود تا مسافران نوروزي و شهروندان در طول تعطيلات از اينترنت رايگان بهره‌مند شوند.

گفتنی است، به منظور راه اندازي اينترنت وايرلس در پارك‌هاي زنجان پايانه‌هاي اينترنتي در اين پارك‌ها استقرار داده شده بود.

براي رفاه حال مسافران نوروزي و شهروندان زنجاني ميدان بسيج، پارك ميثم، ترمينال مسافربري، بوستان مسافر، موزه كارخانه كبريت، ميدان جهاد، پارك ارم، پارك ملت بلوار آزادي تحت پوشش اينترنت وايرلس شهرداري زنجان قرار گرفته بود.

اينترنت رايگان شهرداري زنجان با پهناي باند 30 مگابايت در ثانيه تا 13 فروردين‌ماه در اختيار شهروندان و مسافران نوروزي قرار گرفت.

ارائه اينترنت رايگان براي سومين سال است كه توسط شهرداري زنجان ارائه مي‌شود اما در سال‌هاي گذشته محدود به پارك ملت بود ولي امسال علاوه بر پارك ملت 9 پارك و مكان‌هاي ديگر را تحت پوشش دارد و به نوعي چتر واي‌فاي ايجاده كرد.

ارسال نظرات