خبرگزاری بسیج: معاون حمل و نقل شهردار تبریز از تلاش برای عملیاتی کردن طرح پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی‌ها در سه ماه اول امسال(سال 94) خبر داد.
کد خبر: ۸۶۵۷۲۹۲
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، یعقوب وحیدکیا افزود: برای آغاز پرداخت الکترونیکی مشکلی نداریم چراکه قرارداد نهایی و مجوزهای قانونی از شورا اخذ شده و ما نیز طبق لایحه مصوب، با پیگیری‌های لازم تلاش داریم سریعاً این طرح عملیاتی شود.

وی خاطرنشان کرد: سیاست‌های کلی شهرداری تبریز در زمینه حمل و نقل عمومی، بر مبنای توسعه آن در سال جدید است و معاونت حمل و نقل نیز تلاش دارد به این سیاست‌ها، در همه واحدهای زیرمجموعه خود، عمل کند.

وحیدکیا با اشاره به ثبت‌نام تاکسی‌های فرسوده و استقبال بی‌نظیر رانندگان از این طرح، اظهار داشت: سه هزار و ۵۰ عدد تاکسی فرسوده در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند که ما نیز تلاش داریم موانع موجود برای تخصیص بودجه را از میان برداشته و در سال جاری، گامی اساسی برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی برداریم.

وی به راه‌اندازی تاکسی‌های VIP در فرودگاه تبریزهم اشاره ای داشت و ادامه داد: برنامه‌ریزی لازم انجام گرفته تا تعداد این تاکسی‌ها از ۲۰۰ به ۴۰۰ دستگاه افزایش داده شود.

معاون حمل و نقل شهردار تبریز بر تقویت نظارت بر تاکسیرانی هم تاکید کرد و اظهار داشت: نظارت جزو اصول و وظایف اصلی سازمان تاکسیرانی است و بر اساس این وظایف، باید ضعف هایی که در زمینه نظارت وجود دارد، برطرف شود.

وحیدکیا با اشاره به نقش خودروهای مینی‌بوس و ون در سیستم حمل و نقل عمومی تبریز، اعلام کرد: تلاش داریم مینی‌بوس و ون را به ناوگان حمل و نقل عمومی شهری تبریز اضافه کنیم.

ارسال نظرات