خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: امام جمعه اهر در خطبه های نماز جمعه این هفته، با اشاره به بیستم فروردین سالروز قطع رابطه سیاسی ایران با آمریکا در سال 59، رابطه نداشتن با آمریکا را از اصول مسلم ایران خواند و گفت: گرچه آغاز این قطع رابطه از طرف آن ها بود ولی این مسئله به خیر ما تمام و موجب شکوفایی مملکت شد چراکه این قطع رابطه موجب شد ما به خودمان تکیه کرده و به فکر خود باشیم.
کد خبر: ۸۶۵۷۲۹۰
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱

مملکت شد چراکه این قطع رابطه موجب شد ما به خودمان تکیه کرده و به فکر خود باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام جواد حاجی زاده با اشاره به فرمایش امام راحل که ما آنقدر که از آمریکا صدمه دیدیم، از هیچکس ندیدیم، افزود: نه تنها ایران بلکه مستضعفان و مظلومان عالم می دانند، ظلم و غارت طینت همیشگی استکبار و امریکاست و تا بحال خیری از آنها مشاهده نشده است.

وی ادامه داد: در دوران پسا برجام نیز دیوار بی اعتمادی همچنان پا برجاست چراکه استکبار و در راس آن ها امریکا، با تجهیزات نظامی و موشک های ما مخالفت کرده و در فکر تحریم های دیگر بوده و در آستانه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا فکر های دیگری در سر می پرورانند.

حجت الاسلام جواد حاجی زاده با تبریک روز ملی فناوری هسته ای، اظهار کرد: ایرانیان بسیار مستعد بوده و دارای استعداد فوق العاده ای هستند که در بحث مسائل هسته ای دنیا را به تعجب وا داشتند، چراکه رسانه های معتبر جهانی به پیشرفت کشورمان در این فناوری علیرغم هشت سال جنگ تحمیلی و تحریم و محدودیت ها، اذعان دارند.

وی با اشاره به نامگذاری سال 95 به نام « اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل»، توصیه کرد: همه آحاد جامعه اعم از دولتی و غیر دولتی در تحقق شعار سال دارای سهم بوده و باید همه سهم خود را در تحقق شعار سال ایفا کنند چراکه علاج مشکلات کشور، پیمودن راه اقتصاد مقاومتی و تکیه به داخل کشور است.

امام جمعه اهر به سالروز شهادت سید مرتضی آوینی که به عنوان روز هنر انقلاب اسلامی نامگذاری گردشده، هم اشاره ای داشت و گفت: هنر بسیار مهم بوده و مهمترین وسیله برای گسترش یک فکر درست یا نادرست می باشد که عده ای توانسته اند از هنر به نحو احسن و در راستای گسترش فکر درست استفاده کنند و غربی ها هم تلاش می کنند با ابزاری که در اختیار دارند، فکر های ناهنجار، نادرست و نامطلوب خود را به دنیا به خصوص جهان سوم و کشورهای اسلامی القاء کنند.

وی با اشاره به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب که باید هنر را از مظاهر فرهنگ غربی جدا نماییم، افزود: مادامیکه این کار را انجام نداده باشیم هنر مضر خواهد بود، هنر وسیله ای است که ما می توانیم مفاهیم بسیار والا و مهم و با ارزش را تا اعماق جان و دل مخاطبان القا کنیم و این هنر است که حقانیت روز عاشورا را تا کنون پایدار کرده است.

ارسال نظرات