امام جمعه سیروان با تاکید بر اینکه مسئولان از دادن وعده های دروغ به مردم بپرهیزند، گفت: باید مسئولان مواظب باشند که با دادن وعده های که در آینده انجام نمی شود مردم را نسبت به اداره و دستگاه خود بی اعتماد نکنند.
کد خبر: ۸۶۵۷۲۱۱
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ به نقل از سیروان نوین، سید مصطفی موسوی، امام جمعه سیروان ظهر امروز و در خطبه های نماز جمعه سیروان با تبریک حلول ماه رجب گفت: ماه رجب یعنی چشیدن کامل ایمان برای آماده شدن ماه میهمانی خدا؛ چون کسی می تواند این مهمانی را درک کند که ایمان واقعی و کامل داشته باشد.

وی با اشاره به مصادف شدن ماه رجب با میلاد امام محمدباقر(ع) اظهار کرد: امروز برای رسیدن به شناخت واقعی نسبت به خداوند متعال نیاز داریم که از حضرت مهدی (عج) کمک و استعانت بخواهیم.

امام جمعه سیروان با بیان اینکه یک عده افراد می گویند امروز زمان مذاکره است نه زمان موشک افزود: این افراد یا بر روی ناآگاهی این حرف ها را می زنند یا از رویی آگاهی که در این صورت واقعا خائن هستند.

وی ادامه داد: اگر ما قدرت موشکی و دفاعی نداشتیم امروز دشمنان نظام دست از سر ما بر نمی داشتند و بخاطر همین قدرت دفاعی ما، دشمن جرعت نگاه چپ به خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران را ندارد.

موسوی در ادامه با اشاره به سالروز شهادت صیادشیرازی و شهید مرتضی آوینی بیان کرد: رمز موفقیت این دو شهید بزرگوار اخلاص بود و این اخلاص را می توان با خواندن زندگی نامه های آنها مشاهده و درک کرد.

امام جمعه سیروان با تاکید بر اینکه مسئولان از دادن وعده های دروغ به مردم بپرهیزند، گفت:

امام جمعه سیروان با تاکید بر اینکه مسئولان از دادن وعده های دروغ به مردم بپرهیزند، گفت: باید مسئولان مواظب باشند که با دادن وعده های که در آینده انجام نمی شود مردم را نسبت به اداره و دستگاه خود بی اعتماد نکنند.

وی عنوان کرد: اگر مردم اعتماد خود را نسبت به یک مسئول یا اداره ای از دست بدهند خیلی خطرناک است.

موسوی به بلاتکلیفی مردم روستای سرابکلان و وعده بعضی از مسئولان در این رابطه اشاره کرد و افزود: امروز متاسفانه به تمامی این وعده ها در مورد جابه جایی مردم یا اسکان دائمی آنها عمل نگردیده است.

خطیب جمعه سیروان در ادامه با اشاره به بیماری تب برفکی در منطقه و مشکلات حاصل از آن، اظهار کرد:قبل عیدمدیرکل مربوطه در شبکه استانی اعلام کرد که بیماری تب برفکیشیوع گسترده ای نداشته استولی از این طرف مشاهده می شود که بعضی از دامداران ده ها دام خود را از دست داده اند.

وی تاکید کرد: این چه مهار شدنی است که هنوز هم دام های دامداران در حال تلف شدن هستند پس وظیفه این ادارات چیست؟ و تا کی باید اهمال کاری شود؟

موسوی با بیان اینکه دام های تلف شده بدون دفن و امحاء بهداشتی در طبیعت و کنار رودخانه ها و چشمه ها رها می شوند، اضافه کرد: این اقدام مشکلات زیست محیطی ایجاد می کند و با این کار ممکن است بیماری های واگیردار در منطقه شیوع پیدا کند.

امام جمعه سیروان از دهیاران، بخشداران و فرماندار شهرستان خواست که بر روی این موضوع نظارت کنند و اقدامی سریع انجام دهند .

ارسال نظرات