امام جمعه دره شهر گفت: بارش به موقع و فراوان نزولات آسمانی نافع عنایت خدا را نسبت به مردم شهرستان را می رساند که ما نیز باید بصورت قلبی، زبانی و مهمتر از همه عملی شکرگزار این نعمات باشیم.
کد خبر: ۸۶۵۷۲۱۰
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ به نقل از سیمره خبر ، حجت الاسلام والمسلمین"محمدجواد قنبر بیگی" امام جمعه دره شهر در خطبه های نماز جمعه امروزاین شهرستان گفت: ماههای رجب، شعبان و رمضان را می توان فصل بهار عبادتها نامید.

وی با اشاره به ماه رجب اظهار کرد: در این ماه پر برکت با ولادت چهار امام معصوم مواجهیم که باید در این عیدهای بزرگ به بهترین نحو ممکن شرکت کنیم.

قنبر بیگی در ادامه به بارش باران اشاره کرد و افزود: بارش به موقع و فراوان نزولات آسمانی نافع عنایت خدا را نسبت به مردم شهرستان را می رساند که ما نیز باید بصورت قلبی، زبانی و مهمتر از همه عملی شکرگزار این نعمات باشیم.

وی تصریح کرد: کشاورزان شهرستان به پاس شکرگزاری از خداوند زکات خود را با حساب و کتاب دقیق و تمام و کمال پرداخت نمایند.

خطیب نماز جمعه دره شهر با بیان اینکه پرداخت زکات برکات خدا رابر خود شخص و شهر افزایش می دهد، یادآور شد: اگر زکاتها در شورای زکات شهرستان جمع شود می توان از آن در کارهای بزرگ و محرومیت زدایی استفاده کرد.

حجت الاسلام قنبر بیگی همچنین افزود: کسانی که کشاورزی ندارند با حراست از نعمتهای منابع طبیعی مثل کوه ها ،چشمه ها وسبزه ها شکرگزاری نعمتهای خداوند را به جا بیاورند.

وی با بیان اینکه همه وظیفه داریم داشته های خود را مراقبت و حفظ کنیم، تصریح کرد: منابع طبیعی چند سالی است که به زیبایی در حال کاشت درخت و حفاظت از منابع است، چه خوب است که سازمانهای مردم نهاد و نماز گزاران با جمع آوری زباله ها و هرآنچه که طبیعت را آلوده می کند به حراست از این منابع خدادادی کمک کنیم.

امام جمعه دره شهر در ادامه با تبریک روز ملی هسته ای خاطرنشان کرد: امیدواریم که دولت کارهایی که داشت از بین می رفت را احیا کند تا مردم از نعمت هسته ای به بهترین نحو ممکن استفاده نمایند.


ارسال نظرات