خطیب جمعه آبدانان گفت: در حقیقت تنها نسخه شفا بخش اقتصاد کشور اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی در عمل است.
کد خبر: ۸۶۵۷۲۰۹
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ به نقل از آبدانان خبرحجت الاسلام "حسین حاجیلری" امام جمعه شهرستان آبدانان در خطبه های این هفته ، با اشاره به 20 فروردین و روز فن آوری هسته ای اظهار کرد: رابطه جمهوری اسلامی ایران با همه کشورهای جهان بجز آمریکای خبیث و رژیم غاصب صهیونیستی ،یک رابطه ی منطقی و دوطرفه همراه با حفظ منافع ملی کشور است.

وی اظهار کرد: هیچ کسی نگفته است که کشور ایران حصر شود و با دنیا ارتباط نداشته باشد ، از تمام وجود معتقدیم که ایلات متحده آمریکا دشمن اصلی و نه تنها در راس دشمنان نظام اسلامی بلکه دشمن همه مسلمانان عالم است.

خطیب جمعه شهرستان آبدانان با اشاره به اعتراف دشمن در عدم تأثیر تحریمها بر پیشرفت کشور ،اظهار کرد:فن آوری هسته ای کشورمان نماد پیشرفت واقعی دانشمندان و در راس نظام اسلامی است.

امام جمعه آبدانان بیان کرد: وظیفه حفظ و حراست از منافع ملی کشور بر عهده مسئولین به ویژه دولت محترم است.

وی با اشاره به قابل اعتماد نبود آمریکا ، گفت: بدعهدی آمریکایی ها و عدم انجام تعهداتشان در قبال اجرای برجام طوری است که مسئولین پرونده هسته ای کشور هم رسماً اعلام می کنند که آمریکایی ها بدعهدی کرده و بر عهدشان وفادار نیستند.

حجت الاسلام حاجیلری با اشاره به وجود مشکلات در مسائل اقتصادی کشور ، گفت: در اقتصاد کشور و تأمین معیشت مردم همچنان مشکلات عمده ای وجود دارد و در حقیقت تنها نسخه شفا بخش اقتصاد کشور اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی در عمل است.

خطیب جمعه آبدانان با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام "اقتصاد مقاومتی ،اقدام و عمل" از طرف رهبر معظم انقلاب ، گفت: بعد از چند سال از اعلام اقتصاد مقاومتی ، نشان می دهد تا الان کار زیادی در این راستا صورت نگرفته و فقط در حد حرف بوده است.

وی گفت: اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی باید طوری صورت گیرد که بر روی سفره مردم اثر مثبت داشته و مردم آنرا لمس کنند.

امام جمعه آبدانان با اشاره به بهانه بودن مسائل هسته ای برای اعمال تحریم آمریکا بر علیه ایران، گفت: آمریکایی ها قصد دارند بعد از انرژی هسته ای مسائل دیگری چون توان موشکی، حمایت از مقاومت و برخی مسائل داخلی را هم زیرسوال ببرند و نظام اسلامی را محدود کنند اما به لطف اقتدار نیروهای مسلح ،ارتش و سپاه و بسیج، ایران اسلامی به یک قدرت بزرگ منطقه ای و بین المللی تبدیل شده است.

وی با اشاره به انجام تمام تعهدات ایران در مقابل برجام و عدم عمل به انجام تعهد توسط آمریکا و 5+1 در مسئله هسته ای ، گفت: تا کنون برجام هیچ نتیجه ای نداده و کشورهای 5+1 به تعهدات خود عمل نکرده اند.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب گفت: امروز هم دوران موشک و هم دوران گفتمان است، البته گفتمان منطقی ،نه گفتمان آمریکایی که همه چیز را بگیرد و در مقابل چیزی پس ندهد.

ارسال نظرات