امام جمعه دهلران گفت: با وجود اطلاع مسوولان از وضعیت را های مواصلاتی شهرستان دهلران، اما تا کنون اقدام عملی جهت رفع این مشکلات صورت نگرفته است.
کد خبر: ۸۶۵۷۲۰۸
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ به نقل از نسیم از دهلران، حجت الاسلام سید محسن موسوی- امام جمعه دهلران- در خطبه های نماز جمعه این هفته(20 فروردین) با اشاره به ماه پر فیلت رجب، اظهار کرد: گرفتن روزه در ماه رجب و همچنین صدقه، صله رحم، استغفار، توبه، دعا و... بسیار سفارش شده است.

وی به سخنان مهم مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی اشاره نمود و افزود: همه ی دستگاه ها اهم از دولتی و غیر دولتی، مراکز فرهنگی و دانشگاه ها باید سخنان معظم له را مطالعه و هرکس در حد توان خود آن ها را عملیاتی و اجرایی کند.

امام جمعه دهلران ادامه داد: اعتماد به نفس، اتکاء به توان داخلی وچشم امید نداشتن به خارج از مهم ترین گام های اقتصاد مقاومتی است.

وی بیان نمود: از مهم ترین نتایج اقتصاد مقاومتی به حرکت درآمدن چرخ کارخانه ها، از بین رفتن بیکاری، محتاج نبودن به خارج و روی پای خود ایستادن است.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه اعتمادی به امریکا و غرب نیست، به موضوع قطع رابطه با امریکا اشاره نمود و گفت: ما تا آخر در مقابل امریکا ایستاده ایم و با این کشور جنایت کار و زورگو رابطه ایجاد نخواهیم کرد.

وی با اشاره به ثبت روز انرژی هسته ای در بیستم فروردین ماه، یاد و خاطره شهدای هسته ای را گرامی داشت و عنوان کرد: انرژی هسته ای نماد استقامت، اعتماد به توانمندی داخلی و نشانه پیشرفت کشور است.

خطیب جمعه دهلران ادامه داد: از آنجایی که امریکا خیر و خوبی ما را نمی خواهد، به همین علت بود که دست و پای ما را در انرژی هسته ای تا حدودی بست تا زحمات چندین و چند ساله دانشمندان این مرز و بوم با ریختن بتن در قلب راکتور هسته ای اراک به خاموشی برود.

وی با اشاره به وضعیت نامناسب جاده های درون شهری و برون شهری، اظهار کرد: متاسفانه در چند ماه گذشته به واسطه نبود امکانات جاده ای شاهد خسارات و مرگ عزیزانی در این جاده ها بوده ایم.

حجت الاسلام موسوی با انتقاد از عدم توجه مسوولان به مشکلات راه دهلران، ادامه داد: با وجود اطلاع مسوولان از وضعیت را های مواصلاتی شهرستان دهلران اما تا کنون اقدام عملی جهت رفع این مشکلات صورت نگرفته است.

وی با اشاره به موضوع نظارت بر بازار گفت: نظارت بر بازار اولین خواسته به حق شهروندان است و باید مسئولان به گونه ای نظارت و بازرسی کنند که شاهد اختلاف قیمت در شهرستان و شهرستان های همجوار نباشیم.

امام جمعه دهلران توجه مسئولان را به مشکل سالک معطوف نمود و افزود: باتوجه به فصل گرما و وجود نخاله ها و پس ماندها، مسئولان و مردم همکاری کنند تا دیگر شاهد بیماری سالک نباشیم.

وی خواستار رسیدگی به تعرفه های گاز در شهرستان دهلران شد و گفت: تعرفه گاز این شهرستان باید همانند شهرستان هایی که دارای اقلیم آب و هوایی همانند دهلران هستند باشد و در این خصوص هم نیازمند رسیدگی مسئولان است.

حجت الاسلام موسوی در پایان از خدمات و زحمات همه دستگاه ها، نهادها، ادارات، نیروهای نظامی و امنیتی که در ایام نوروز به مسافرین نوروزی و راهیان نور خدمت کردند تشکر نمود.

ارسال نظرات