امام جمعه عسلویه:

مشکلات زمین و مسکن جوانان عسلویه حل شود

امام جمعه عسلویه بر لزوم رفع مشکلات زمین و مسکن جوانان در عسلویه تاکید کردو ادامه داد: باید شرایط مناسبی در زمینه زمین و مسکن برای جوانان این شهرستان فراهم شود
کد خبر: ۸۶۵۷۱۷۶
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه،  حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های نماز جمعه امروز عسلویه با تاکید بر لزوم عمل کردن به دستورات دین اظهار داشت: ولایت با تقوا ایمان و عمل صالح کارساز است.

وی در ادامه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با جمعی از مسئولان نظام، اضافه کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که از هر اقدامی که در دولت و مجلس که در راستای منافع مردم و گشایش امور باشد حمایت می‌کنم.

امام جمعه عسلویه با اشاره به اینکه رهبری عزیز مدافع منافع ملی و مصالح مردم هستند، بیان کرد: دولت و سایر قوای نظام برای گسترش منافع و مصالح مردم تلاش کنند؛ مهم این است که انسان احساس کند کاری منافع ملی و مردم انجام می شود.

وی با اشاره به حمایت‌های رهبری از جوانان و استعدادها و ظرفیت‌ها، ادامه داد: در رژیم گذشته استعدادها را در نطفه خفه می‌کردند؛ باید مغزهای متفکر شکوفا شوند و برای پیشرفت کشور کار کنند.

هاشمی‌نژاد با اشاره به بیستم فرودین‌ماه روز ملی فناوری هسته‌ای، افزود: سال‌ها است ملت ایران بر استفاده صلح آمیز هسته ای پافشاری می کند و در این راه شهدای زیادی تقدیم کرده است و باید این صنعت حفظ شود و برای پیشرفت آن شبانه روز تلاش کرد.

وی با تقدیر از شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد در احداث و راه‌اندازی دهکده گردشگری، خاطرنشان کرد: کاری بسیار خوب در این زمینه انجام شده است و زمینه تفریح مردم را فراهم کرده است.

امام جمعه عسلویه در ادامه با تاکید بر لزوم تلاش مسئولان و به‌ویژه فرماندار عسلویه برای رفع مشکلات اشتغال در این شهرستان، افزود: زمینه اشتغال پایدار جوانان بومی شهرستان فراهم شود.

وی همچنین بر لزوم رفع مشکلات زمین و مسکن جوانان در عسلویه تاکید کرد و ادامه داد: باید شرایط مناسبی در زمینه زمین و مسکن برای جوانان این شهرستان فراهم شود تا شرایط برای ازدواج جوانان نیز تسهیل شود.

ارسال نظرات