خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده تیپ82

یکی از مهمترین مسوولیت های پاسداران انقلاب حفظ حریم اسلام و ولایت است

معاون هماهنگ کننده تیپ82سپاه استان قزوین بیان داشت: :یکی از مهمترین مسوولیت های پاسداران انقلاب حفظ حریم اسلام و ولایت است.
کد خبر: ۸۶۵۷۱۶۳
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین: به مناسبت سالروز تشیع دو شهید گمنام در تیپ 82 مراسم زیارت عااشورابا سخنرانی سرهنگ افروزی برگزار شد.
در این مراسم که با حضور پایوران و سربازان تیپ 82 در میدان صبحگاه برگزار شد سرهنگ مهرداد افروزی معاون هماهنگ کننده تیپ 82 بیان کرد:چند اتفاق بزرگ در تاریخ اسلام رقم خورد که این اتفاقات اصلی ترین راهنمای اسلام است.
وی در ادامه گفت:بعثت پیامبر و نزول قرآن کریم،واقعه غدیر خم،واقعه عاشورا که این  اتفاق بزرگ برای جلوگیری از انحراف اسلام ناب در مقابل کفار ایستادگی شد و عاشورا رقم خورد،و اتفاق آخر ظهور امام زمان است.
معاون هماهنگ کننده تیپ 82 افزود:در هرجای دنیا جبهه حق علیه باطل وجود دارد و ایثارگری و از خود گذشتگی در جبهه حق شامل ملت ایران شد که معرفی اسلام به سراسر دنیا از دل ملت ایران رقم خورد.
وی در پایان گفت:در طول دوران دفاع مقدس برای اینکه انقلاب،اسلام و ولایت زنده بماند شهدایی را تقدیم کردیم که هنوز بعضی از این شهدا اجساد مطهرشان به دست خانواده هایشان نرسیده است و عده ای هم گمنام مانده اند و حضور این شهدای گمنام در بین مردم و معرفی آنها نشان دهنده مظلومیت شهدا و دفاع مقدس است.
در پایان مراسم زیارت عاشورا به همراه صبحانه قرائت شد.


9001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار