امام جمعه رشت، آمریکا و اروپا در نرمش قهرمانانه ملت ایران را سیاه‌رو خواند و خاطرنشان کرد: دشمن بداند ملت ایران زیر بار ذلت نمی‌رود.
کد خبر: ۸۶۵۷۱۶۱
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۵

به  گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از رشت، آیت الله زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان در خطبه‌های نماز جمعه امروز( 20 فروردین) رشت که در مصلی امام خمینی(رحمه الله تعالی علیه) این شهر برگزار شد، با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال "اقتصاد مقاومتی، اقام و عمل" اظهار کرد: اگر می‌خواهیم تسلیم آمریکا نشویم و از مطالبات اسلام که مردم ایران برای آن جانفشانی کردند حفاظت کنیم، باید به اقتصاد مقاومتی عمل کنیم.

وی بر احترام و فروتنی نسبت به دیگران تاکید کرد و ادامه داد: باید با دیگران آنگونه رفتار کنیم که انتظار داریم با ما رفتار کنند. مکارم اخلاقی باعث می شود که ظلم و تعدی در جامعه از بین برود.

امام جمعه رشت، طرح مسئله حقوق بشر و توان موشکی را بهانه غرب برای تحت فشار گذاشتن ایران دانست و گفت: عربستان سعودی که 30 هزار یمنی را کشته و زیرساخت‌های این کشور را از بین برده مسئول کمیته حقوق بشر سازمان ملل است.

قربانی با اشاره به پیام نوروزی مقام معظم رهبری در ابتدای سال 95، تصریح کرد: رهبر انقلاب از زحمات مسئولان در مسئله برجام تشکر نمودند، اما یادآور شدند که آمریکا و غرب دست از دشمنی خود با جمهوری اسلامی ایران بر نمی دارند و هر روز موضوع جدیدی را مطرح و تهدید به تحریم می کنند.

وی اقتصاد مقاومتی را تنها راهکار ایستادگی در برابر دشمنان و حفاظت از ارزش ها و دستاوردهای نظام اسلامی دانست و عنوان کرد: اکنون با همدلی و همزبانی دولت و ملت زمینه های تحقق اقتصاد مقاومتی ایجاد شده است و این همدلی و همزبانی مایوس کننده دشمنان خواهد بود.

امام جمعه رشت، آمریکا و اروپا در نرمش قهرمانانه ملت ایران را سیاه‌رو خواند و خاطرنشان کرد: دشمن بداند ملت ایران زیر بار ذلت نمی‌رود.

ارسال نظرات