بسیج دانشجویی استان مرکزی به مناسبت سالروز تولد شهدای مدافع حرم شهرستان اراک، مراسمی با حضور مسئولین سپاه روح الله و مسئولین بسیج دانشجویی استان مرکزی، دانشجویان، خانواده های شهدای مدافع حرم و مردم شهید پرور، عصر چهارشنبه در گلزار شهدا قطعه مدافعان حرم برگزار کرد.
کد خبر: ۸۶۵۷۱۳۴
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی ؛ بسیج دانشجویی استان مرکزی به مناسبت سالروز میلاد شهدای مدافع حرم شهرستان اراک، مراسمی با حضور مسئولین سپاه روح الله و مسئولین بسیج دانشجویی استان مرکزی، دانشجویان، خانواده های شهدای مدافع حرم و مردم شهید پرور، عصر چهارشنبه در گلزار شهدا قطعه مدافعان حرم برگزار کرد.

در این مراسم سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در سخنانی ضمن تبریک سال جدید و میلاد حضرت زهرا(س) و روز زن، با اشاره به مسئله ی استکبار اظهار کرد: عصر عصر زباله دانی استکبار است، امام خمینی (ره) از تاریخ جلوتر بود و از مدت ها قبل پیش بینی کرد که صدای شکسته شدن استخوانهای استکبار شرق به گوش می رسد.
وی افزود: استکبار تمام توانش را برای ضربه زدن و نابودی اسلام به کار گرفته که اکنون نیز به یاری خدا صدای شکسته شدن استخوانهای استکبار غرب به گوش می رسد.
 
سردار کریمی در رابطه با اهمیت جبهه مقاومت ادامه داد: جبهه مقاومت در سوریه استمرار جبهه دفاع مقدس است، راه شهدای مدافع حرم همان راه شهدای انقلاب و دفاع مقدس است و این شهدای مظلوم، در حال ادامه دادن راه شهدای ماقبل خود هستند چراکه همه ی شهدا، در راه اسلام به فیض شهادت می رسند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در ادامه با تأکید بر شعار سال جدید که توسط مقام معظم رهبری "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" نامیده شده است، اقدام و عمل را وظیفه ی عموم مردم دانست و خاطر نشان کرد علاوه بر دولت و دستگاه های اجرایی، مردم نیز باید در این امر مهم سهیم باشند.

در ادامه مراسم، تعدادی از رزمندگان و همرزمان شهید محمد زهره وند و شهید سعید مسلمی به خاطره گویی از این شهدای والامقام و روایتگری درگیری ها با گروه های تروریستی پرداختند. راویان برنامه، از مهمترین ویژگی های بارز اخلاقی شهیدان زهره وند و مسلمی را اخلاص، خوش اخلاقی، ولایتمداری، احترام به پدر و مادر، شجاعت و دلیری، حضور همیشه در صحنه و عشق به اهل بیت علیهم السلام عنوان کردند و خاطر نشان کردند این شهدا، شهادتشان را خود انتخاب کرده بودند و به آرزوی دیرینه ی خود رسیدند.

در پایان نیز هدیه ای از طرف بسیج دانشجویی استان مرکزی، به ریحانه زهره وند دختر شهید زهره وند اهدا شد.

شهید محمد زهره وند متولد 65/1/17 و شهید سعید مسلمی متولد 70/1/19 بودند که به ترتیب در تاریخ 9 و 10 آبان ماه 94، در درگیری با تروریست های تکفیری در حلب سوریه به شهادت رسیدند و پیکر پاکشان بعد از دوماه به دیارشان بازگشت.
 
















انتهای پیام/
ارسال نظرات