واکنش احمدی‌نژاد به سوالی درباره نتیجه برجام:
رئیس جمهور سابق کشورمان در پاسخ به سئوال یکی از حاضران درباره اینکه آیا کشورمان در بحث برجام پیروز بوده یا خیر، گفت: از من سئوال نپرسید، بلکه در این زمینه باید از مردم سئوال کرد.
کد خبر: ۸۶۵۷۱۰۰
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمود احمدی‎نژاد شامگاه پنج شنبه در جمع مردم حاضر در نخستین سالگرد شهادت مدافع حرم آمل شهید هادی جعفری و شهدای مدافع حرم مازندران که در مصلای قدس آمل برگزار شد، با سئوالات مختلفی از سوی مردم روبه‎رو شد.

وی در پاسخ به سوال یکی از حاضران درباره اینکه آیا کشورمان در بحث برجام پیروز بوده یا خیر، گفت: از من سئوال نپرسید، بلکه در این زمینه باید از مردم سئوال کرد.

عضو تشخیص مصلحت نظام در بخش‌های پایانی سخنان خود، با تکرار شعار «کی خسته است»، پاسخ «دشمن» را از مردم شنید و ادامه داد: مردم از شهرهای مختلف مازندران به آمل آمدند، مجلس شهدا خستگی ندارد و هیچ فردی پای آرمان‌های الهی خسته نمی‌شود.

احمدی‎نژاد با اعلام اینکه شهدا هر کدام یک قله و خورشید روشنگری و هدایت هستند، افزود: افرادی که خود را مالک این نظام می‎دانند، باید بدانند که اصل انقلاب اسلامی حرکتی الهی، آسمانی و جهانی بوده که اراده مردم و ملت در آن نقش اساسی دارد.

رئیس جمهور سابق کشورمان  ادامه داد: افرادی نیز در این بین سنگ‌اندازی کرده و با ایجاد مانع خیال می‎کنند که ملت ایران همانند خودشان است و در جا می‎زند، ولی ملت ایران دارای قدمتی هزاران ساله بوده و صدها سال پرچم‎دار علم تمدن و فرهنگ بوده است.

به گزارش فارس، محمود احمدی‌نژاد پس از سخنرانی در یادواره شهدای مدافع حرم مازندران با استقبال پرشور مردم مواجه شد و پس از پایان مراسم با خروج از مصلای قدس آمل حدود 30 دقیقه در جمع مردم این شهرستان حضور یافت و با استقبال پرشور آنها مواجه شد.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
محمداسماعیل وندی
۰۲:۱۴ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
درود بر مردم آمل درود بردکتراحمدی نژاد