علی رغم دستور صریح اداره اماکن هنوز در تعدادی از شهرها از جمله یزد اقدامی برای جمع آوری بنرهای پر حاشیه صورت نگرفته است.
کد خبر: ۸۶۵۷۰۷۷
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از یزدهنر؛ منوچهر هادی در پنجمین اثر سینمایی خود اقدام به ساخت فیلم «من سالوادور نیستم» با بازی رضا عطاران در نقش اصلی و نخستین همکاری مشترک سینمای ایران و کشور برزیل کرد و توانست با اکران آن تا کنون جزء یکی از فیلم های پر فروش سینما قرار گیرد.

از دیگر عوامل این فیلم یکتا ناصر، مهدی محرابی، ژیلا صادقی و سوگل محرابی و از میان بازیگران برزیلی نیز کارول ویدوتی و بری فیوکا در این اثر حضور دارند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: ناصر و خانواده اش بواسطه آژانس تعطیلات رویایی به سفری سیاحتی به برزیل دعوت می شوند، آنجل دختری برزیلی او را با نامزد سابق خود اشتباه گرفته است و ....

با گرفتن اجازه اکران این فیلم در تاریخ5اسفندماه سال گذشته و بالا رفتن بنرهای تبلیغاتی این فیلم با تصویر زن بی حجاب در سردر سینماهای کل کشور و انجام عمل خارج از عرف، اداره اماکن دستور تعویض تصاویر این فیلم به سینماها داده شد.

بر اساس دستور صادر شده هر کدام از تصاویر سردر و بنرهای تبلیغاتی این فیلم که در آن بازیگر زن برزیلی فیلم بدون حجاب حضور دارد، باید تعویض شود و این دستور برای همه سینماهای اکران‌کننده فیلم صادر شده است!

با دستور اداره اماکن برخی از سالن های سینما اقدام به تعویض آن کردند و در برخی از شهرها نیز تصویر زن بی حجاب در بنر سانسور شد.

اما متاسفانه در استان یزد که به دارالعباده و حسینیه ایران نیز معروف نه تنها تصویر این بازیگر بی حجاب از بنرها حذف نشد بلکه با بی توجهی مسئولان فرهنگی یزد و سالن های سینمای استان، بازهم شاهد تبلیغ این فیلم با همان شکل و شمایل گذشته هستیم.




ارسال نظرات