نماینده شهرداران کشور:

باید در حوزه عمل، پشتوانه‌ علمی برنامه‌ شهرداری ها‌ بارز باشد

خبرگزاری بسیج: نماینده شهرداران کشور در بازدید از طرح های فناوری مناطق شهرداری تبریز، با تاکید به اینکه باید در حوزه عمل، پشتوانه‌ علمی برنامه‌ شهرداری ها‌ بارز باشد، گفت: اجرای برنامه های هوشمندسازی و حرکت به سمت فناوری های جدید، از ضرورت های مهم تحقق اقتصاد مقاومتی در مجموعه شهرداری ها است.
کد خبر: ۸۶۵۷۰۶۹
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، صادق نجفی با اشاره به پشتوانه های تخصصی و کارشناسی برنامه و بودجه سال 95 تبریز، افزود: حرکت دقیق در مسیر برنامه، موجب خواهد شد پشتوانه های علمی برنامه، در مقام عمل نمود داشته باشد.

وی یادآوری کرد: شهرداری تبریز در سه سال گذشته، اصل همگرایی و همدلی با دستگاه های مختلف اجرایی را مد نظر قرار داده و در افق پیش رو نیز، همین اصل را به خصوص در ارتباط با مراکز علمی و دانشگاهی قوت خواهد بخشید.

شهردار تبریز با بیان این که بهره گیری از فناوری های جدید، از اصول 10 گانه مورد تاکید رهبر فرزانه انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی است، خاطرنشان کرد: با در نظر داشتن تحولات محتوایی شهرداری ها در یک دهه اخیر، این اصل مهم باید در اجرای برنامه های کلی اداره شهر بارز باشد.

وی اظهار داشت: شهرداری ها در حوزه های مختلف از جمله عمران، شهرسازی، خدمات و آمار، به طور مداوم و بی واسطه با شهروندان ارتباط دارند که این حجم از خدمتگزاری نمی تواند با رویکردهای سنتی به مرز شکوفایی برسد.

نجفی در شورای سازمان شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور، بیان داشت: بها دادن به ایده ها و یافته های علمی، تقویت همکاری ها با بخش های دانشگاهی و موسسات علمی و استفاده از مزیت های کارشناسی در بدنه شهرداری ها در این راستا ضروری بوده و حوزه های علم و عمل را در مجموعه مدیریت شهری، به هم نزدیک تر می کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار