معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان:
معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان از ضرورت وقف با نیت قرآنی در چهارمحال و بختیاری خبر داد.
کد خبر: ۸۶۵۷۰۶۷
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ یونس گرجی در نشست خبری خود با اصحاب رسانه اظهار کرد: معدودی وقف با نیت ترویج و آموزش قرآن در استان وجود دارد که هیچ یک درآمدزا نیست و کمکی به تامین اعتبار برنامه‌‎های قرآنی استان نمی‌کند.

وی با بیان اینکه مردم استان باید با نیاز روز جامعه نیت وقف خود را مشخص کنند گفت: ازدواج جوانان، امور قرآنی و اشتغال جوانان از جمله نیاتی است که کمبودش در استان دیده می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان با اشاره به برگزاری سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خاطرنشان کرد: این مسابقات در سطح شهرستان، استان، کشور و بین المللی برگزار می‎شود که افراد با شرکت در مسابقات شهرستانی و کسب مقام می‌توانند به مراحل دیگر نیز سعود کنند.

گرجی بیان کرد: ثبت‌نام علاقه‎مندان برای حضور در مسابقات شهرستانی از 14 فروردین سال جاری آغاز شده است و تا یازدهم اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

وی همچنین تاریخ ثبت‌نام مسابقات استانی و کشوری را به ترتیب 20 تیر ماه تا 12 شهریور و 25 مهر ماه تا هفتم آبان ماه ساتل جاری عنوان کرد و افزود: این مسابقات در رشته‎‌های قرائت، حفظ، مفاهیم قرآنی و ترتیل برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان افزود: علاقه‌مندان می‎توانند برای ثبت نام به آدرس www.quraniran.ir مراجعه کنند.

گرجی با اشاره به حضور 2 هزار نفری علاقه مندان در مسابقات قرآنی در بخش شهرستانی در سال گذشته اظهار کرد: بیش از 200 نفر از این شرکت‌کنندگان به مرحله استانی راه یافتند که این جای امیدواری دارد.

ارسال نظرات