خبرهای داغ:
فرمانده سپاه آذربایجان شرقی در این آیین گفت: با وجودی که زنان ما رسالت سنگینی دارند ولی همیشه حضور آن ها گمنام بوده است.
کد خبر: ۸۶۵۷۰۵۲
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، غلام عسکر کریمیان افزود:50درصد مخاطبین ما در سپاه خواهران هستند و با توجه به ظرافت و دقت عمل و جدیتی که دارند مجموعه بسیج جامعه زنان معمولا جزو موفق ترین رده ها هستند.

وی در ادامه با تاکید به حفظ روحیه انقلابی گری اظهار کرد: وظیفه داریم روحیات پاسداری از انقلاب را حفظ و تقویت کنیم.

کریمیان حفظ روحیه جهادی و عمل انقلابی است مصداق بارز نهاد سپاه پاسداران خواند که اگر بخواهد انقلابی بماند باید روحیه جهادی و انقلابی داشته باشد و آن را حفظ کند والا آرام آرام تبدیل به یک سازمان خواهد شد.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه عاشورا نیز در ادامه نخستین شرط و ویژگی پاسدار و انقلابی و ارزشی بودن را پایبندی انسان به شریعت الهی عنوان کرد.


علی اصغری شرط دوم را پذیرش ولایت ولی الله اولیاء الهی دانست و تاکید کرد: انسان هر چقدر هم به شریعت الهی پایبند باشد ولی درپذیرش ولایت ولی الله مشکل داشته باشد هیچ ارزشی ندارد چراکه امروز در دنیا همه مصیبت ها در جهان اسلام زیر سر افرادی است که به شریعت الهی پایبند هستند ولی به ولایت ولی الله معتقد نیستند مثل سلفی ها که بیشترین جنایات و زشت ترین و خشن ترین اعمال را انجام می دهند.

در پایان این ایین از خواهران نمونه شاغل نواحی سپاه آذربایجان شرقی تجلیل شد.


ارسال نظرات