مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مقاومت اراک:

حضرت زهرا(س) بهترین الگو برای زنان جهان اسلام است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مقاومت اراک گفت: حضرت زهرا(س) بهترین الگو برای زنان جهان اسلام است که باید سیره و روش زندگی ایشان الگوی زندگی افراد قرار بگیرد.
کد خبر: ۸۶۵۷۰۴۹
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، حجت‌الاسلام ماشاءالله عبدی در جشن میلاد کوثر شهرستان کمیجان با اشاره به الگو بودن زندگی حضرت فاطمه(س) در تمامی مراحل زندگی برای عموم افراد اظهار داشت: الگویی مانند حضرت فاطمه(س) افتخاری بزرگ برای زنان مسلمان بوده که شخصیت وی فراتر از زمان و مکان است.

وی افزود: ائمه معصومین(ع) اسوه‌ها و الگوهای فکری، اعتقادی، تربیتی و اخلاقی بشریت هستند و مردم راه و رسم زندگی خود را از این الگوها و سرمشق‌ها فرا می‌گیرند همچنین محتوی و سبک زندگی حضرت زهرا(س) از غنایی بسیار بالایی برخوردار است که تمام بشریت را پوشش داده است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مقاومت اراک تصریح کرد: تجمل گرایی و مادی گرایی آتشی است که به عنوان مانع اصلی زندگی‌های امروزی تبدیل شده که بایستی به این مهم توجه شده و ساده‌زیستی را پیشه کنیم.

حجت‌الاسلام عبدی اخلاق‌مدار را امری ضروری دانست و افزود: بایستی در مسیر زندگی حضرت رسول(ص) قرار گیریم و نسبت به اخلاق‌مدری توجه ویژه‌ای داشته باشیم در غیر این صورت در مسیر ‌معصومین(ع) قرار نگرفته‌ایم و پیغام اهل‌ بیت(ع) و رسول اکرم(ص) را دریافت نکرده‌ایم.

وی افزود: آرامش و تفاهم در خانواده منجر به پرورش فرزندایی موفق در جامعه و در نهایت توسعه و پیشرفت جامعه می‌شود بنابراین بانوان توجه داشته باشند که قبل از هر مسئولیت دیگری باید مادری دلسوز باشند که بتوانند فرزندانی خود را در مسیر اسلام تربیت کنند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مقاومت اراک تصریح کرد: زوجین باید ،بایدها و نبایدهای خانه را رعایت کنند که احترام و استقبال از همسر یکی از مهمترین الگوهای اجتماعی در زندگی شخصیت حضرت فاطمه زهرا(س) است و بانوان بایستی بر مبنای مفاهیم دینی و مکتب اسلامی خانواده سالم را پرورش دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات