جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه کنگره ملی شهدای گیلان روزِ بعد از برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی برگزار می شود، گفت: از نیروهای بسیجی برای انجام وظایف کمیته انتظامات و استقبال استفاده می کنیم.
کد خبر: ۸۶۵۷۰۴۳
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج ازگیلان؛ سرهنگ مهرداد مهرگان درجلسه توجیهی خادمان شهدای اولین کنگره ملی ۸۰۰۰ شهید استان گیلان اظهارکرد: یکی ازمهمترین وظایف کمیته انتظامات، تشریفات و استقبال درکنگره ملی شهدای گیلان برقراری امنیت است.

وی با اشاره به اینکه پیش بینی می کنیم درچهار روز برگزاری کنگره شهدای گیلان جمعیت ۲۰ هزار نفری از آن استقبال کنند، اعلام کرد: با توجه به اینکه روز بعد از انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی این کنگره شروع به کار می کند، توان و نیروی بسیار بالایی برای برگزاری آن نیازاست.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان گیلان افزود: از نیروهای بسیجی برای انجام وظایف کمیته انتظامات و استقبال استفاده می کنیم.

سرهنگ مهرگان با اشاره به ورود مقامات کشوری به استان در روزهای برگزاری کنگره گفت: آمادگی لازم درمدخل های ورودی به شهررشت ایجاد کرده ایم و از بدو ورود مهمانان به گیلان وظیفه تشریفات را برعهده داریم.

وی با بیان اینکه میدان شهرداری میدان شهداست و از همین میدان شهدا به جبهه ها رفتند، تصریح کرد: این نقطه ازشهر تاثیرگذاری بیشتری بر روی فضای کل شهر دارد و مردم بیشتر و بهتردرجریان برنامه های این کنگره قرار می گیرند.

مسئول کمیته انتظامات، تشریفات و استقبال کنگره شهدای گیلان به تشریح طرح ها و کارهای انجام شده در کمیته انتظامات پرداخت وخاطر نشان کرد: طرح ریزی عملیاتی انجام داده ایم و دربین کمیته های 18 گانه، این تنها کمیته ای است که شاکله انتظامی دارد.

سرهنگ مهرگان افزود: استفاده ازگروه موزیک و نواختن دو موزیک فاخر در روزهای برگزاری کنگره از برنامه هایی است که کمیته انتظامات آماده کرده است.

 

ارسال نظرات