رئیس ستاد کنگره ۸۰۰۰ شهید استان گیلان:

مهمترین عنصر در عملکرد خادم شهدا نیت و انگیزه اوست

رئیس ستاد کنگره سرداران، امیران و ۸۰۰۰ شهید استان گیلان با بیان اینکه پیشقدم بودن برای کار، کار بدون منت، گشاده رویی و ادب ازمولفه های اخلاق خادمان شهداست گفت: مهمترین عنصر درعملکرد خادم شهدا نیت و انگیزه اوست.
کد خبر: ۸۶۵۷۰۳۹
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از گیلان؛ سرهنگ ابراهیم جوادی در جلسه توجیهی خادمان شهدای کنگره 8هزار شهید گیلان با بیان اینکه کنگره شهدا در 15 استان برگزار شده است، اظهار کرد: رئیس شورای سیاستگذاری کنگره نماینده محترم ولی فقیه استان، رئیس ستاد برگزاری استاندار و دبیر کل، فرمانده سپاه قدس گیلان است.

وی با اشاره به اینکه کنگره شهدا در هر 8 ویا 10 سال برگزار می شود، اعلام کرد: یادواره شهدا وکنگره شهدا تفاوت هایی با هم دارند وطبق فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) درکنگره باید آثار مانا و ماندگارخلق شود.

رئیس ستاد کنگره سرداران، امیران و ۸۰۰۰ شهید استان گیلان موج افکنی استانی و ملی درباره فرهنگ ایثار، شهادت و پایداری شهدای والا مقام و ایثارگران را از دیگر ویژگی های کنگره شهدا عنوان کرد و افزود: 900 یادواره در استان گیلان در راستای این کنگره برگزار کرده ایم.

سرهنگ جوادی با بیان اینکه در خلق تندیس نهضتی ایجاد شده است، گفت: حدود 33 تندیس در سراسر گیلان و11 تندیس برای مادران سه شهید ساخته شده است.

وی با اشاره به برگزاری اولین یادواره زن و دفاع مقدس خاطرنشان کرد: درهمین چند روزباقی مانده تا کنگره، 16 یادواره درحال برگزاری هستند که روز 31 فروردین یادواره کمک های مردمی در رشت برگزار می شود.

رئیس ستاد کنگره سرداران، امیران و ۸۰۰۰ شهید استان گیلان، استقبال ازمهمانان کنگره را ازوظایف کمیته تشرفات، انتظامات و استقبال عنوان وتصریح کرد: 18 کمیته تخصصی برای برگزاری کنگره شهدا تشکیل شده است.

سرهنگ جوادی با تاکید براینکه مهمترین عنصر درعملکرد خادم شهدا نیت و انگیزه اوست، افزود: برای خادمان شهدا لباس هایی طراحی شده است که آنان را ازسایرین مشخص می کند.

وی با بیان اینکه خادم الشهدا خود یک المان فرهنگی دفاع قدس است، گفت: اخلاق در جایگاه رفیع خادم الشهدا اهمیت بالایی دارد و پیشقدم بودن برای کار، کار بدون منت، گشاده رویی و ادب ازمولفه های این اخلاق است.

ارسال نظرات