شبکه دو سریال‌های «یکتا» و «آرام می‌گیریم» را به مجموعه سریال‌هایی که برای پخش در سال 95 در نظر گرفته است، اضافه کرد.
کد خبر: ۸۶۵۷۰۲۴
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج، سریال «یکتا» که به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه دو در مرحله پیش تولید قرار گرفته یک ملودرام خانوادگی 26 قسمتی است که از اول اردیبهشت ماه در مرحله تولید و انتخاب بازیگر قرار می گیرد.
 
بر اساس این خبر بهروز مفید تهیه کننده، شهرام شاه حسینی کارگردان، علی دادرس و آزیتا ایرایی به عنوان فیلمنامه نویس در  پروژه «یکتا» حضور دارند.
 
یکتا با محوریت موضوعی همدلی و ایثار در یک خانواده ایرانی به نقش مهم و تاثیر گذار زن در سرپرستی و تربیت فرزند بعد از فوت همسر و دفاع از حقوق و کیان خانواده در این شرایط می پردازد.پیش بینی زمان پخش این سریال از شبکه دو سیما، پاییز امسال در نظر گرفته شده است.

*روایت شبکه دو از سال‌های دفاع مقدس در «آرام می‌گیریم»
 
همچنین پیش تولید سریال «آرام می گیریم» به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه دو و مشارکت انجمن سینمای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، آغاز شد.
 
این سریال 42 قسمتی را که در حوزه دفاع مقدس ساخته می شود روح الله سهرابی کارگردانی و فرهاد گلی تهیه خواهد کرد. فریدون فرهودی و فروغ فروهیده این سریال را نوشته اند تا مخاطبان شبکه دو بیشتر با فعالیت و تلاشهای ایثارگرانه کسانی که امنیت مرزهای کشور را تامین می کنند، آشنا شوند.
 
توجه به دفاع مقدس و نقش رزمندگان دیروز و مدافعان فعال امروز مرزهای ایران در ایجاد امنیت در کشور و آرامش در خانواده ها از موضوعات در نظر گرفته شده برای این سریال است.
 
طبق برنامه ریزی انجام شده، «آرام می‌گیریم»، نیمه دوم سال از شبکه دو روی آنتن خواهدرفت.
ارسال نظرات