خبرهای داغ:
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی شاهرود گفت: طی سال گذشته یک هزار 278 دانشجو در مقاطع کارشناسی،کارشناسی ارشد و دکتری از این دانشگاه فارغ التحصیل شدند.
کد خبر: ۸۶۵۶۹۷۸
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود گودرزی در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه سال گذشته یک هزارو 278 دانشجو از این دانشگاه فارغ التحصیل شدند افزود: این تعداد شامل 713 دانشجوی کارشناسی،545 کارشناسی ارشد و 20 دکتری بوده است.

وی تعداد دانشجویان پذیرفته به این دانشگاه طی سال گذشته را نیز دو هزارو 644 نفر عنوان کرد و اظهار داشت: از این تعداد، یک هزار و 201نفر در مقطع کارشناسی، یک هزار و 319 نفر کارشناسی ارشد و 124 نفر هم در مقطع دکتری تحصیل می کنند.

گودرزی موافقت با ایجاد 11 رشته گرایش در دانشگاه صنعتی شاهرود را یکی از موفقیت های سال تحصیلی 94 معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی شاهرود ذکر کرد و گفت: این تعداد شامل سه رشته کارشناسی،هفت رشته کارشناسی ارشد و یک رشته دکتری است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی شاهرود، الکترونیکی کردن 16هزار پرونده، بازنگری شیوه نامه هیات ممیزه، برگزاری 10 آزمون سراسری در دانشگاه، تدوین آیین نامه شیوه اجرایی جذب دانشجو و برگزاری 38 جلسه را از دیگر فعالیت های این حوزه در سال تحصیلی 94 برشمرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها