خبرهای داغ:
معاون تبلیغ هجرت شهرستان میامی با اشاره به این مطلب که ترویج فرهنگ مطالعه می تواند آینده روشنی برای هر کشوری به ارمغان آورد از توزیع بیش از 50 جلد کتاب در مدرسه ابتدایی روستای کلاته اسد خبر داد.
کد خبر: ۸۶۵۶۹۷۲
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامی،حجت الاسلام جواد عرب اسدی با بیان این مطلب که کودکان باید به طور صحیح، اصولی، متناسب با شرایط و نیاز جامعه آموزش دیده و تربیت شوند تا جامعه ای پویا و موفق باشد افزود: یکی از ابزارهای این نوع آموزش کتاب های ارزشمند، مفید و متناسب با سن کودکان است تا از بدو زندگی تا بزرگسالی انس با کتاب این اهداف را تامین کند.

وی ضمن یادآوری این نکته که کودکان نیازمند آموختن مهارت های زندگی، یافتن عزت نفس اعتماد به نفس و آموختن زبان مادری و مطالب آموزنده و جدید از دنیای پیرامون خود هستند تاکید کرد: منبع مورد اعتماد در این زمینه کتاب است.

معاون تبلیغ هجرت شهرستان میامی با اشاره به اینکه اگر والدین روزانه هرچند کوتاه برای فرزندانشان کتاب بخوانند علاوه بر اینکه ارتباط عاطفی عمیق میان آن ها و فرزندانشان برقرار می شود و احساس ارزشمند بودن به فرزند می دهند خاطر نشان کرد: از این طریق حس کنجکاوی کودک تحریک شده، ذهنی منتقد می یابد، با لغات بیشتری که می آموزد می تواند بهتر احساسات و افکارش را منتقل کند و اطلاعات و تجربیات دیگران را دریافت کرده و به دیگران نیز انتقال دهد.

عرب اسدی در خاتمه تصریح کرد: 50 جلد کتاب بین دانش آموزان پایه های اول و دوم دبستان روستای کلاته اسد شهرستان میامی توسط روحانی این روستا به مناسبت روز جهانی کتاب کودک توزیع شد.

روستای کلاته اسد با هزار و چهارصد نفر جمعیت در ده کلیومتری شهرستان میامی واقع شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها