جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان:
جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان برجام را اولین مرحله از فتنه نفوذ برشمرد و گفت: اگر در این مقطع حساس که به عنوان تعامل مطرح می شود بر طبق تدابیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) درست عمل نکنیم؛ خطرات غیرمنتظره ای بدنبال خواهد داشت.
کد خبر: ۸۶۵۶۸۹۸
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، سردار کاظمی پور در مراسم معارفه جانشین فرماندهی سپاه ناحیه فومن، خدمت در انقلاب اسلامی را یک نعمت بزرگ دانست و اظهار کرد: همه کشورها قبل از انقلاب اسلامی تحت سلطه 2 ابرقدرت شرق و غرب بودند و این استکبار بود که بعد یک سال و نیم از پیروزی انقلاب اسلامی جنگ را علیه انقلاب تحمیل کرد و در آن طرف امام خمینی (ره) دفاع مقدس را با مردم پیوند زد.

وی تصریح کرد: مردم هم دفاع مقدس را یک تکلیف الهی دانستند و نهایت آن شد که در این مقطع یک وجب از خاک جمهوری اسلامی در اشغال دشمن نماند و انقلاب اسلامی ما سربلند شد .

جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان محصور کردن انقلاب اسلامی را برنامه بعدی استکبار برشمرد و افزود: دشمن با محضور کردن انقلاب قصد داشت از انتشار این تفکر جلوگیری کند و این در حالی بود که بسیاری آزادیخواهان جهان، پیام انقلاب را گرفته بودند و این تفکر انقلابی به بیرون از مرزهای کشور انتقال پیدا کرد .

سردار کاظمی پور برجام را اولین مرحله از فتنه نفوذ برشمرد و گفت: اگر در این مقطع حساس که به عنوان تعامل مطرح می شود بر طبق تدابیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) درست عمل نکنیم؛ خطرات غیرمنتظره ای بدنبال خواهد داشت .

وی در پایان تقویت شورای بسیج  با عنوان طرح شهید الله دادی، افزایش حلقه های صالحین و تقویت بسیج سازندگی در سطح استان را از مهمترین برنامه های سپاه گیلان در سال 1395 عنوان کرد و گفت: ساخت هزار مسکن محرومین در سطح استان نمونه ای از برنامه های بسیج سازندگی است که انشاءالله در سال 1395 اجرا می شود .

ارسال نظرات