خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: مدیر کل تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی در دیدار با اعضای هیأت مدیره کانون بازنشستگان تبریز و حومه بر ضرورت صیانت از منابع سازمان تأمین اجتماعی به جهت برخورداری نسل های آینده از خدمات و تعهدات تأکید کرد.
کد خبر: ۸۶۵۶۸۸۴
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، جعفر سمساری با اشاره به شرایط اقتصادی کشور در سال 94، سال گذشته را سال سختی برای سازمان تأمین اجتماعی دانست و ادعا کرد: با وجود همه چالشهای پیش رو، با همت همکاران و همدلی و همراهی شرکای اجتماعی، همه خدمات و تعهدات سازمان به موقع به مخاطبین ارائه شد.
وی با تأکید بر اینکه برنامه ها و اقدامات سازمان تأمین اجتماعی در راستای صیانت از منابع بین النسلی سازمان تدوین می شود، از همکاری کانونهای بازنشستگی در اجرای طرح پرداخت حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران در استان قدردانی کرد.

سمساری این طرح را از جمله اقدامات مؤثر سازمان در عدالت در پرداختهای سازمان عنوان و بیان کرد: ضریب پشتیبانی( نسبت بیمه شدگان به بازنشستگان و مستمری بگیران) در استان بیش از شش و چهل و دو صدم است که امیدوار هستیم در سال 95 با رونق فضای کسب و کار و توسعه اشتغال پایدار، شاهد افزایش تعداد بیمه شدگان در استان باشیم.
وی برگزاری نشست های هم اندیشی ماهانه با کانونهای بازنشستگی استان را گامی مؤثر برای رفع چالشهای پیش روی 137 هزار بازنشسته و مستمری بگیر تحت پوشش در استان دانست و تصریح کرد: در سال 95 نیز با تشکیل این نشست ها، پیگیری های لازم برای ارتقای معیشت و رفاه بازنشستگان و مستمری بگیران تداوم خواهد داشت.
رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تبریز و حومه نیز در این دیدار با اشاره به اینکه بیش از 93 هزار نفر از بازنشستگان و مستمری بگیران استان را بازنشستگان و مستمری بگیران کلانشهر تبریز و حومه تشکیل می دهد، خاطرنشان کرد: با حضور وزیر و مدیر عاملی از بدنه سازمان تأمین اجتماعی در رأس امور، شاهد اقدامات مؤثر در جهت بهبود معیشت و رفاهبازنشستگان و مستمری بگیران در سال های اخیر بوده ایم.
کریم صادقزاده تبریزی با توجه به کاهش ضریب پشتیبانی در دهه اخیر، بر ضرورت صیانت از منابع سازمان تأکید کرده و بیان داشت: بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی برای صیانت از این منابع از هیچ کوششی فروگذار نخواهند کرد.

ارسال نظرات