خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه بوکان در سخنانی گفت: روحانیون از پیش قراولان مبارزه با جهل و نادانی و همچنین پیشتازان سنگر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه هستند.
کد خبر: ۸۶۵۶۸۵۴
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در شانزدهمین روز از فروردین 95 امام جمعه و جمعی از ماموستا ها و ائمه جماعات بوکان در نشستی صمیمی و چهره به چهره با مسئولان سپاه این شهرستان دیدار و به بیان نکته نظرات خود پرداختند.

در ابتدای این نشست جانشین فرمانده سپاه بوکان در سخنانی گفت: روحانیون از پیش قراولان مبارزه با جهل و نادانی و همچنین پیشتازان سنگر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه هستند.

سرهنگ پاسدار مقصود وکیلی افزود: سال 94 متاسفانه شاهد فجایع دردناکی در منطقه خاور میانه بودیم که به دست گروهای تکفیری انجام می شود و دل تمام مسلمانان را به درد اورد.

وی افزود: در این میان جبهه حق با درایت و بصیرت شما روحانیون و همچنین هدایت راهبری مقام معظم رهبری توانست طی سال گذشته به تنهای در مقابل گروهای تکفیری و استکبار بایستد و به موفقیت های چشمگیری نیز دست پیدا کند.

جانشین فرمانده سپاه بوکان تصریح کرد: نتیجه مبارزات جبهه حق بر ضد گروهای تکفیری و استکباری این شد که اسلام ناب محمدی از اسلام دروغین امریکایی جدا شد و روز به روز نیز جبهه حق در حال گسترش است.

وی ادامه داد: این مهم محقق نمی شود مگر با درایت و بصیرت و معرفت افزایی روحانیون که طی این سالها در حال مبارزه واقعی با اسلام دروغینی هستند که استکبار به ارمغان آورده است.

سرهنگ پاسدار مقصود وکیلی در ادامه سخنان خود عنوان کرد: در سال 94 کشور عزیزمان ایران هم شاهد موفقیت های بود و هم کاستی های نیز وجود داشت ولی علی الرغم دشمنی دشمنان ایران اسلامی پر سلابت از همیشه سال را به پایان رساند.

وی افزود: سال 95 را با شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل شروع کردیم و این شعار در حالی است که دشمن می خواهد مردم ایران را از راه معیشت و اقتصاد در منگنه قرار دهد.

وکیلی تصریح کرد: چندین سال است که مقام معظم رهبری موضوع اقتصاد مقاومتی را یکی از مهمترین بیانات خود قرار داده است و امید است در سال 95 همه بتوانیم در شکوفای اقتصاد مقاومتی قدم های مثمر ثمری برداریم.

مهمترین نسخه ای که امروز می تواند مردم ایران را به عنوان پرچم دار اسلام حقیقی از دست دشمنان محفظ کند توجه به اقتصاد مقاومتی است که امید است روحانیون به عنوان پیش قراولان دین در منبر های مساجد به این مهم بیشتر بپردازند.

ارسال نظرات