سردار خرّم، فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی به مناسبت هفته زن و روز مادر، با مادران شهیدان اسد و قربانعلی پاکجو و نیز مهران باقری ارومیه دیدار و از آنان تجلیل کرد.
کد خبر: ۸۶۵۶۸۴۲
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار سرتیپ دوم پاسدار عابدین خرّم، فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی در دیدار با مادران شهیدان اسد و قربانعلی پاکجو و نیز مهران باقری در ارومیه که به مناسبت هفته زن و روز مادر صورت پذیرفت، گفت: مردم ايران اسلامي از همه ارزش هاي انساني خود در هشت سال دفاع مقدس پاسداري كردند و با ريختن خون عزيزان خود در اين راه دشمنان اسلام را نا اميد کردند.

وی افزود: همه ما باید بدانیم رفاه و امنیتی که در سراسر ایران وجود دارد، حاصل جان‌فشانی‌های شهدایی است که در راه امام حسین (ع) از میهن اسلامی خود دفاع کردند.سردار خرمّ افزود: اقتدار و عزت ایران اسلامی مرهون جانفشانی و خون پاک شهیدانی است که در طول ۸سال جنگ تحمیلی با عزّت و افتخار در برابر دشمنان بعثی ایستادند.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی تصریح کرد: مادران شهدا به خود ببالند که جوانان غیرتمندی را پرورش دادند که برای دفاع از نظام اسلامی حاضر شدند از بهترین سرمایه خود یعنی جانشان بگذرند و امروز آسایش و امنیت کشور ما مرهون ایثار و از خودگذشتگی شهدا، جانبازان و ایثارگران است و باید برای گرامی داشت مقام والای این عزیزان سعی و تلاش بیشتری صورت گیرد.

ارسال نظرات