خبرهای داغ:
جشن بزرگ میلاد کوثر و تجلیل از همسران و مادران شهدای مدافع حرم به مناسبت هفته زن با حضور باشکوه بانوان، همسران و مادران شهدا در مسجد لطفعلی خان ارومیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۵۶۸۴۰
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در این مراسم حجت الاسلام محمد پناهی به نقش والای زنان و مادران در تاریخ انقلاب اسلامی پرداخت.

حجت الاسلام پناهی با مرور سیره و روش زندگی ائمه اطهار (ع) زندگی شهدا را برگرفته از الگوی صحیح و الهی معصومین ذکر کرد.

وی گفت: تربیت فرزندان جامعه با الگوی زندگی معصومین از وظایف زنان و مادران می باشد که با مرور تاریخ اسلام و انقلاب اسلامی به وضوح نقش زنان و مادران در تربیت رزمندگان دفاع و جهاد نمایان می شود.

پناهی ادامه داد: پرهیز از خرافی گری و معصیت لازمه و بستر سازی برای حضور حضرت زینب(س) گونه زنان در جامعه است فلذا با این نگرش و تفکر شاهد جامعه ای سالم و دارای امنیت اخلاقی خواهیم بود.

حجت الاسلام پناهی خاطر نشان کرد: یاد و خاطره شهدا بویژه شهدای مدافع حرم باید هر لحظه در جامعه زنده بماند و خانواده های معظم شهدا بعنوان ولی نعمتان جامعه مورد تکریم قرار گیرند چرا که اگر نبود فداکاری و از خودگذشتگی این خانواده ها امنیت و آسایش امروز جامعه دچار تزلزل بود و بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب امروز باید در مرزهای ایران اسلامی با عناصر ضد اسلامی داعش مبارزه می کردیم.

در پایان این مراسم از خانواده های 2 شهید مدافع حرم طی آیینی تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظرات