حضور در ليگ نه چندان معتبر قهرمانان آسيا اينقدر ارزش دارد كه مصالح ملي ايران در برابر كشوري مزدور چون عربستان به اين راحتي به بازي گرفته شود، آن وقت شخصي چون آقاي اسدي با توهين آشكار به درك، فهم و شعور ملت بزرگ ايران 45 روز به تعويق افتادن اين شكست را يك پيروزي قلمداد كند.
کد خبر: ۸۶۵۶۸۳۱
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۵
به گزارش پایگاه اطلاع خبرگزاري بسیج، حتماً به ياد داريد كه در بحبوحه جنگ و جدال لفظي با عربستاني‌ها بر سر ميزباني مسابقات ليگ قهرمانان آسيا نوشتيم كه ما بايد عربستاني‌ها را بي خيال شويم و كفاشيان را بگيريم، امروز مي‌خواهيم عنوان كنيم كه اصلاً ما بايد اول با فدراسيون فوتبال و كل مديران آن بجنگنيم، بعد سر فرصت تكليف خودمان را با عربستان و بقيه هم پيمانانش روشن كنيم. حرف‌‌هاي جناب آقاي دكتر عليرضا اسدي، دبير فدراسيون فوتبال را شنيده‌ايد؟ جناب اسدي در اظهار نظري فيلسوفانه مدعي شده‌اند كه 45 روز وقت گرفتن از AFC مقابل عربستاني‌ها يك پيروزي بوده است. احسنت جناب اسدي، واقعاً براي بيان اين جمله تاريخي چقدر فكر كرديد؟ چقدر از تحصيلات و تجارب خود استفاده كرديد كه به اين نتيجه تاريخي رسيديد؟
واقعاً‌ در فدراسيون فوتبال چه خبر است؟ جناب رئيس كه سينه چاك شيخ سلمان است و چشم‌ها را از ابتدا روي تمام ماجرا بسته بود، گوش‌هايش راهم و امروز آقاي دبير فدراسيون مهلت 45 روزه براي زير سؤال بردن امنيت كشور را يك پيروزي مقابل عربستان عنوان مي‌كند. 

سؤالي كه اين روزها بايد از مسئولين فدراسيون پرسيد اين است كه مماشات و كوتاه آمدن با اين همه توهين و تحقير در برابر عربستان و AFC تا چه زماني ادامه پيدا خواهد كرد؟ آيا واقعاً حضور در ليگ نه چندان معتبر قهرمانان آسيا اينقدر ارزش دارد كه مصالح ملي ايران در برابر كشوري مزدور چون عربستان به اين راحتي به بازي گرفته شود، آن وقت شخصي چون آقاي اسدي با توهين آشكار به درك، فهم و شعور ملت بزرگ ايران 45 روز به تعويق افتادن اين شكست را يك پيروزي قلمداد كند. 

آقاي اسدي چه فكري در خصوص افكار عمومي كرده‌ايد كه اين‌گونه سخن گفته‌ايد، حرف‌‌هاي شما ناخودآگاه فوتبالي‌ها را به ياد تيم ضعيفي مي‌اندازد كه براي عقب افتادن زمان شكستش در طول مسابقه عقب مي‌كشد و اينقدر بد دفاع مي‌كند كه اگر قرار بود مثلاً يك بر صفر بازي را ببازد با تفاضل گل بالا مي‌بازد و بيشتر تحقير مي‌شود. 

به راستي كه فوتبال ايران در اين ماجرا نه به عربستان كه به كوتاهي‌‌هاي فدراسيون فوتبال باخت، ما به كفاشيان باختيم، به عليرضا اسدي باختيم و در نهايت به وزارت ورزش باختيم كه حتي حاضر نشد در اين خصوص بيانيه‌اي صادر كند و در حمايت از تيم‌‌هاي حاضر در ليگ قهرمانان آسيا و دفاع از حق ميزباني ايران حرفي بزند. ما به خودمان باختيم، و اين باختن به آنجا ختم شده كه حالا رقيب وقيحانه‌تر حتي به فكر حذف نمايندگان ايران و كنار گذاشتن آنها از گردونه رقابت‌هاست كه با سوء مديريت حاكم بر فدراسيون فوتبال از بالا تا پايين هيچ بعيد نيست اين اتفاق نيز رخ دهد. 

فوتبال ايران در حالي براي رسيدن به جام جهاني و بزرگي در آسيا تلاش مي‌كند كه هيچ عزمي براي رسيدن به اين هدف‌ها در فدراسيون وجود ندارد، فدراسيون كفاشيان را عده‌اي بي‌خيال تشكيل مي‌دهند كه حتي قادر به فكر كردن در خصوص يك تصميم بزرگ و حياتي هم نيستند. اين روزها فقط بايد اميد داشت كه انتخابات اين فدراسيون ناكارآمد زودتر برگزار شود، شايد فرجي حاصل شد. به طور حتم تا زماني كه اين تيم مديريتي بر فوتبال كشور حاكم است بايد منتظر چنين اتفاقاتي بود. فراموش نكنيم كه عربستاني‌ها حالا براي حذف فوتبال ايران گام برمي‌دارند و اين اتفاقي است كه مي‌تواند حتي براي تيم ملي فوتبال در راه رسيدن به جام جهاني نيز رخ دهد. زنگ خطر به صدا درآمده اما مسئولين فوتبال ايران از كفاشيان گرفته تا اسدي و بقيه ظاهراً‌ هنوز به فكر تعامل با عرب‌ها و AFC هستند.
ارسال نظرات