مسئول بسیج اساتید گیلان از جمله مولفه‌های پایداری این انقلاب را مردم، استقامت و وحدت آنها دانست وگفت: دست گذاشتن بر روی افکار وارثان انقلاب از اهداف نخست استکبار جهانی است.
کد خبر: ۸۶۵۶۸۰۰
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از صومعه‌سرا، سردار بهروز جلائی، مسئول بسیج اساتید استان امروز(18فروردین) در یادواره جانبازان ودفاع مقدس استان گیلان که در راستای برگزاری اولین کنگره ملی۸۰۰۰شهید استان گیلان در مصلی صومعه‌سرا برگزار شد، اظهار کرد: خانواده شهدا و جانبازان پرچم‌داران تفکر و نظریه بازگشت به قرآن کریم هستند.

وی با بیان اینکه در تقسیم بندی جهان مادی، کشورها به توسعه یافته و در حال توسعه تقسیم می‌شوند، افزود: جوامع پیشرفته و به خصوص غرب می‌خواهد به نسل امروز القا کند که ما کشور در حال توسعه هستیم اما ما باید در راه قرآن استقامت کنیم.

مسئول بسیج اساتید استان با بیان اینکه ما به عنوان شیعه 12 امامی باید همه لحظات فکری خود را با قرآن ارتباط دهیم، گفت: ما باید ببینیم خوراکی که کشورهای توسعه یافته برای افکار ما تهیه کرده‌اند با قرآن مطابقت دارد و سپس قبول کنیم.

سردار جلائی با بیان اینکه حرف‌های بیگانگان از سال 42 تا کنون در داخل کشور خریدارانی دارد، تصریح کرد: ملت ایران با صفوف به هم پیوسته و وحدت تا کنون توانسته‌اند در برابر تحریم‌ها، تهدیدات و توطئه‌های دشمنان ایستادگی نمایند.

وی با بیان اینکه برخی از جابه‌جایی‌ها در مجلس و دولت سبب جولانگاه ایده‌های لیبرالی می‌شود، خاطرنشان کرد: ما با گفتمان‌ها و تعاملات و ایده‌های خوب مشکلی نداریم اما متاسفانه دیده می‌شود تیلیاردها تومان هزینه می‌شود تا نماینده‌ای در غرب رای بیاورد که مخالف صد درصدی این نظام است.

مسئول بسیج اساتید گیلان با بیان اینکه ما باید به غیب باوری که شامل توحید، معاد، پیامبر، نبوت و امامت است یقین و اعتقاد  داشته باشیم، اظهار کرد: کفر همیشه دربرابر قرآن موضع گرفته و ما با غیب باوری خود می‌توانیم در برابر کفر قد علم کنیم.

سردار جلائی از جمله مولفه‌های پایداری این انقلاب را مردم، استقامت و وحدت آنها دانست و افزود: ایمان مردم در همه عرصه‌ها سبب پایداری نظام و انقلاب اسلامی شده است.

استکبار جهانی اصل نظام را هدف قرار داده است

وی با بیان اینکه کفر تا دین را از اسلام نزداید دست بردار نیست، گفت: استکبار جهانی اصل نظام را هدف قرار داده است و اصل نظام با ایمان مردم پایدار می‌ماند.

مسئول بسیج اساتید گیلان با بیان اینکه استکبار جهانی با ایجاد شک و تردید افکار مردم را هدف خود قرار داده است، تصریح کرد: ایمان انسان را به عروة‌الوثی می‌رساند و این راهیست که جز با حرکت در مسیر حق میسر نمی‌شود.

سردار جلائی با بیان اینکه هدف اول استکبار دست گذاشتن بر روی وارثان انقلاب است، خاطرنشان کرد: وقتی مردم وارثان انقلاب را قبول دارند، دشمن با سست کردن باورهای آنها به هدف خود دست می‌یابد.

وی با بیان اینکه وحدت مردم نباید شکسته شود و برای بقای نظام باید تلاش کرد تا خدشه‌ای به آن وارد نشود، اظهار کرد: امروز داعیه رهبرانه نهضت بر ما است و نباید اجازه دهیم سخن مقام معظم رهبری بر روی زمین بماند.

مسئول بسیج اساتید گیلان افزود: کسانی که ایمان مردم را هدف قرار داده‌اند باید با هر ابزاری که ممکن است آنها را نهی کرد تا بدانند راه امام و انقلاب بی‌رهرو نخواهد ماند.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
۱۶:۵۲ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۵
نفوذ؛ محور اصلی فعالیت های دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی ایران است،