خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه مرند در دیدار فرماندهان پایگاه های حوزه های رمضان، کربلا و محمد رسول الله(ص) این ناحیه گفت: اقتصادمقاومتی بهترین ابزار برای مقابله با نظام اقتصادی سلطه است و کاهش وابستگی ها و تاکید روی مزیت های تولید داخل و تلاش برای خود اتکایی از ویژگی های بارز اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۸۶۵۶۷۸۸
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، جواد قهرمانزاده افزود: نیاز ما به اقتصادمقاومتی بیش از کشورهای دیگر است چراکه از یک طرف کشور ما همچون کشورهای دیگر مرتبط با اقتصاد جهانی و مصمم به ادامه این ارتباط است و طبیعتاً از مسائل اقتصادی جهان متأثر خواهد بود.

وی ادامه داد: از طرف دیگر نظام اسلامی، به دلیل استقلال خواهی و عزت مداری و تأکید بر تحت تأثیر قرار نگرفتن از سیاست های قدرت های جهانی، مورد تهاجم، سوء نیت و اخلال گری است و ما باید در این زمینه حساس عمل کنیم و به پازل دشمن و یا به نظام اقتصادی سلطه کمک نکنیم .

قهرمانزاده در ادامه تاکید کرد: عدالت اجتماعی، از مهم ترین شاخص های اقتصادمقاومتی است، زیرا نظام اسلامی رونق اقتصادی بدون عدالت اجتماعی را قبول ندارد و در هرگونه پیشرفت اقتصادی کشور، باید وضع طبقات محروم به معنی واقعی کلمه، بهبود یابد.


وی در پایان، به توانایی اقتصادمقاومتی در برابر عوامل تهدیدزا اشاره و بیان کرد: جایگاه دشمن در این اقتصاد كاملاً شناخته شده است و تكیه بر دشمن در این اقتصاد جایی برای خود ندارد و از جهتی در این اقتصاد، منابع وسیع ملی و توان ملی باید جدی گرفته ‌شود و نیروهای داخلی باید مورد توجه قرار گیرند تا روی آن‌ها سرمایه‌گذاری ‌شود و این بهترین، راحت ترین و ساده ترین راه برای مقابله با دشمنان نظام و اسلام است .

ارسال نظرات