موسس مدارس علمیه انور صادق(ع) در گفتگو با«بسیج»:
سید جعفر علم الهدی با بیان اینکه دولت در پی ربّ المعیشه است افزود: دولت توان مدیریت اقتصادی نداشته است این در حالی است که قلع و قمع معضلات اقتصادی را به تحریم وابسته می‎سازد و دولت جویای برنامه ریزی خارجیان در عرصه اقتصادی بوده و کشورهای غربی را رب المعیشه خود می‎داند لذا در جهت وابستگی بیشتر است.
کد خبر: ۸۶۵۶۷۲۶
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹

سید جعفر علم الهدی موسس مدارس علمیه انور صادق(ع) و سرمربی حلقات صالحین بخش اقتصادی،صنعت و معدن خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: دولت خود را در تمام امور اقتصادی وابسته به غیر معرفی می‎کند و گشایش اقتصادی را در زمره رفع تحریم می‎داند.

وی با بیان اینکه دولت در پی ربّ المعیشه است افزود: دولت توان مدیریت اقتصادی نداشته است این در حالی است که قلع و قمع معضلات اقتصادی را به تحریم وابسته می‎سازد و دولت جویای برنامه ریزی خارجیان در عرصه اقتصادی بوده و کشورهای غربی را رب المعیشه خود می‎داند لذا در جهت وابستگی بیشتر است.

علم الهدی بیان داشت: با وجود اینکه دشمنی کشورهای اروپایی و آمریکا هر روز بیشتر جلوه داده می‎شود دولت همچنان برجام را جزو موفقیت خود محسوب نموده و تبریکات پیاپی اعلام می‎دارد که سبب توقع و انتظار بیش از معمول در مردم می‎گردد.

وی در پایان خاطر نشان کرد:  رویه اقتصادی دولت که تکیه بر توان خارجی دارد در راستای اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی نیست و اقتصاد مقاومتی را در حد شعار نگه داشته است.

ارسال نظرات