رئیس بنیاد شهید سوادکوه:

3744 نفر جامعه هدف بنیاد شهید شهرستان سوادکوه را تشکیل می‌دهند

رئیس بنیاد شهید سوادکوه با اشاره به اهداف بنیاد شهید، گفت: 3 هزار و 744 نفر جامعه هدف بنیاد شهید شهرستان سوادکوه را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۶۵۶۷۰۸
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸




خبرگزاری بسیج مازندران،  مصطفی کتابیان در دیدار با خانواده ایثار‌گران شهرستان سوادکوه با اشاره به عظمت فداکاری‌های ایثار‌گران در تثبیت و تحکیم پایه‌های انقلاب اسلامی، اظهار کرد: تکریم ایثار‌گران و خانواده‌های آنها در مسیر ارزش‌گذاری به آرمان‌ها و ارزش‌های نظام اسلامی است.

وی با بیان اینکه 3 هزار و 744 نفر جامعه هدف اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان سوادکوه را تشکیل می‌دهند، افزود: 3 هزار و 234 نفر از جامعه هدف این نهاد در قید حیات و 510 نفر نیز در بین ما نیستند.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان سوادکوه به آمار تعداد 222 شهید شهرستان سوادکوه در زیرمجموعه این شهرستان اشاره و خاطر‌نشان کرد: گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه موجب یاد‌آوری رشادت‌های دوران دفاع مقدس و راهی برای مقابله با تهاجم فرهنگی غرب است.

کتابیان با اشاره به اینکه از مجموع 625 جانباز شهرستان سوادکوه 592 نفر در بین ما هستند و 271 نفر بالای 25 درصد و 354 نفر پایین‌تر از 25 درصد جانباز هستند و 6 نفر از آنها جانباز 70 درصد و 15 نفر از 50 تا 65 درصد جانباز هستند، افزود: شهرستان سوادکوه 34 آزاده دارد که دو نفر آنها در سال‌های اخیر فوت کردند.

وی با بیان اینکه 240 نفر از والدین شهدای شهرستان سوادکوه فوت کردند و 170 نفر از 410 نفر از والدین شهدا در بین ما هستند و دیدار با آنها توسط مسئولان در دستور کار ما قرار دارد، گفت: 42 همسر شهید و 91 فرزند شهید هم از گروه‌های هدف بنیاد شهید شهرستان سوادکوه هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها