رئیس اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه از برگزاری مسابقه فرهنگی «اقتصاد مقاومتی از دید‌گاه مقام معظم رهبری» در مراسم اعتکاف این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۵۶۷۰۷
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳




خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام غلامحسین ذاکری خطیر در جلسه هماهنگی برنامه‌های اعتکاف این شهرستان با اشاره به اینکه هنر اعتکاف، آدم‌سازی است به تاکید پیامبر گرامی اسلام به آن اشاره کرد و گفت: به فرموده مقام معظم رهبری، هزینه در بخش فرهنگی نوعی سرمایه‌گذاری با قدرت برگشت آن سرمایه‌ها است.

وی با بیان اینکه مردم و مسئولان در حد توان خود در گسترش فعالیت‌های فرهنگی و دینی تلاش کنند، افزود: فضا برای فعالیت‌های فرهنگی و دینی در جامعه مهیا شود تا شاهد حضور علاقه‌مندان در این بخش باشیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی، گزارشی از برنامه‌های اعتکاف سال گذشته در این دو شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: در سال گذشته شاهد حضور 490 نفر در مراسم اعتکاف شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی بودیم که 15 درصد آنان برای نخستین‌‌بار معتکف شدند.

ذاکری‌خطیر از حضور 51 درصد از افراد 15 تا 30 سال در مراسم اعتکاف سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: چگونگی آشنایی 36 درصد از معتکفان سال گذشته از طریق دوستان و آشنایان، 31 درصد از طریق تبلیغات شهری، 17 درصد از منابر و ائمه جماعات و 16 درصد بقیه از طریق فضای مجازی و رسانه‌ها بوده است.

وی خواستار همکاری و همراهی ادارات و نهاد‌های شهرستان سوادکوه برای برگزاری مناسب مراسم اعتکاف شد و گفت: برگزاری برنامه‌های فرهنگی، مسابقه فرهنگی کتابچه اقتصاد مقاومتی از دید‌گاه مقام معظم رهبری، برنامه‌های قرائت قرآن و بازدید مسئولان از مراسم اعتکاف برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها