مدیرکل امور روستایی مازندران از اختصاص تسهیلات 750 میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های مشارکتی در سطح روستاهای استان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۵۶۶۹۲
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳



خبرگزاری بسیج مازندران، جانالله عبدی در همایش بخشداران به اجرای طرح مشارکت مردم برای توسعه روستاها اشاره و اظهار کرد: طرح مشارکت از ظرفیت مردم برای توسعه روستا در سال 93 در کشور توسط معاون اول رئیس جمهور مطرح و در سال‌جاری دولت تسهیلات ویژه‌ای برای اجرای این طرح در نظر گرفته است.

عبدی ولیکچالی با اشاره به اینکه همزمان با نهایی شدن این طرح کمیته طرح‌های غیرمشارکتی در مازندران تشکیل شد، افزود: 120 طرح غیرمشارکتی شناسایی و 28 طرح مشارکتی نیز جذب شد.

مدیرکل بنافتی امور روستایی استانداری مازندران با بیان اینکه هشت طرح برای برخورداری از تسهیلات مصوب شد، یادآور شد: تسهیلات اجرای این طرح نیز از طریق صندوق کارآفرین در اختیار متقاضیان قرار میگیرد.

وی اظهار کرد: تسهیلات این طرح در غالب شرکت‌های تعاونی از 750 میلیون تا 3 میلیارد تومان در نظر گرفته شد که متقاضیان می‏‌تواند با معرفی طرح از مزایای این طرح برخودار شوند.

عبدی با اعلام اینکه عمده اعتباراتی که برای اجرای این طرح اختصاص مییابد در حوزه گردشگری، کشاورزی، دامپروری و صنایع تبدیلی است، گفت: برای توسعه طرح‌های غیرمشارکتی بحث صنایع تبدیلی نیز به خوبی مورد حمایت قرار می‌گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها