مدیرعامل شهرک‌های صنعتی مازندران عنوان کرد
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی، هیچ راهی به‌جز تقویت تولید داخلی نیست.
کد خبر: ۸۶۵۶۶۷۶
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵




خبرگزاری بسیج مازندران،  به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، سید مصطفی موسوی در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان با اشاره به اینکه نام‌گذاری امسال به نسبت سال‌های قبل، نام‌گذاری خاصی است، اظهار کرد: برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی، هیچ راهی به‌جزء تقویت تولید داخلی نیست و باید به ظرفیت‌های داخلی توجه ویژه‌ای شود.

موسوی با اعلام اینکه ایران یکی از بزرگ‌ترین کشورهای منطقه است که مورد توجه بازارهای بزرگ است، افزود: باید از تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران، ظرفیت نیروهای انسانی و تحصیلکرده‌ای استفاده شود.

وی تصریح کرد: ستاد اقتصاد مقاومتی در استان تشکیل شده و شرکت شهرک‌های صنعتی نیز عضو این ستاد باید با جدیت، در راستای تحقق شعار سال گام برمی‌دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران ادامه داد: با توجه به محدودیت منابع، پروژه‌هایی برای تکمیل زیرساخت شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان انجام شده است.

موسوی بیان کرد: با تقویت تولید و توجه به سرمایه‌گذاران داخلی و تقویت خودباوری صنعتگران، شاهد خودکفایی در بخش تولید و صنعت خواهیم بود.

آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران نیز با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری بحث اقتصاد مقاومتی بوده است که به‌همین منظور، امسال را سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نام‌گذاری کردند، گفت: بخش زیادی از مشکل کشور بحث اقتصاد است که رهبر معظم انقلاب با هوشیاری و درایت، این سال را سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نام‌گذاری کردند تا مسئولان به اهمیت این موضوع بیشتر پی ببرند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها