کارگردان عمار گفت: راز ماندگاری مرحوم سلحشور در سالم زندگی کردن ایشان بود وی قبل از اینکه یک هنرمند باشد یک انسان واقعی بود و به دور از هیاهوهای روشنفکری، هنرمندانه به وظیفه خطیر خود عمل می کرد.
کد خبر: ۸۶۵۶۶۵۴
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲
مهدی نقویان کارگردان عمار در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، گفت: به فرموده مقام معظم رهبری کسانی مانند مرحوم سلحشور در هنر دینی و قرآنی خط شکن هستند.

وی افزود: ما در زمینه کارهای قرآنی و ارزشی خلأ فراوانی داریم و امیدوارم کارگردانان و هنرمندان عزیز کشورمان راه ایشان را ادامه دهند.

نقویان با بیان اینکه در موضوعات دیگرهم از جمله انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بیشتر از اینها می شد کار کرد گفت: ولی در مورد ساختن فیلم از قرآن ما دستمان خالی تر است لذا جا دارد هنرمندان در این زمینه کوشا تر باشند و با حمایت هایی که از سوی مسئولان صورت می گیرد راه و روش مرحوم سلحشور دنبال شود.

وی گفت: حمایت مسئولان فقط مالی نیست بلکه موانع باید برداشته شود و شرایط عادی که برای ساختن فیلم هایی با موضوعات دیگر وجود دارد برای ساختن چنین اثرهایی نیز فراهم شود.

این کارگردان تصریح کرد: راز ماندگاری مرحوم سلحشور در سالم زندگی کردن ایشان بود وی قبل از اینکه یک هنرمند باشد یک انسان واقعی بود و به دور از هیاهوهای روشنفکری، هنرمندانه به وظیفه خطیر خود عمل می کرد.

ارسال نظرات