خبرهای داغ:
فرماندار طبس گفت: عظمت واقعه شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس و همزمانی آن با زیاده خواهی های آمریکا در دوران پسابرجام ایجاب می کند که این واقعه را با شکوه تر از هر سال و بصورت ملی برگزار کنیم.
کد خبر: ۸۶۵۶۵۴۴
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، جلسه مسئولین کمیته های ستاد بزرگداشت پنجم اردیبهشت ماه در شهرستان طبس به ریاست مهندس اخوان صفار معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس برگزار شد. در این جلسه در خصوص اجرای ویژه برنامه های سالروز شکست آمریکا در صحرای طبس بحث و تبادل نظر شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس، واقعه پنجم اردیبهشت سال 59 و شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس را به دلیل شرایط خاص آن زمان و امدادهای غیبی الهی، واقعه ای بی نظیر و تاریخی دانست و افزود: این واقعه از برخی جهات یادآور شکست سپاه ابرهه توسط ابابیل است و به راستی چنین رخدادی در طول تاریخ بی سابقه است.

مهندس اخوان صفار اظهار داشت: عظمت این واقعه و همزمانی آن با زیاده خواهی های آمریکا در دوران پسابرجام ایجاب می کند که این واقعه را با شکوه تر از هر سال و بصورت ملی برگزار کنیم. لذا از همه دستگاه های اجرایی بویژه اعضای ستاد انتظار داریم با تمام توان و آمادگی در برگزاری مراسم بصورت آبرومند و در شأن بکوشند.

سرهنگ مهدی صادق احمدی فرمانده ناحیه طبس و دبیر ستاد گرامیداشت ۵ اردیبهشت با ارائه گزارشی از مراسم سال قبل گفت: هزار و ۴۰۰ نفر در مراسم سال گذشته شرکت داشتند و امسال نیز دعوت از مهمانان کشوری و استان های همجوار در دستور کار قرار دارد و طبق سنوات قبل ویژه برنامه های مختلفی از جمله برگزاری دعای ندبه کشوری، همایش ها، مسابقات ورزشی و فرهنگی و نمایشگاه عکس برگزار خواهد شد.

صادق احمدی افزود: در مراسم امسال از خانواده شهید محمد منتظر قائم به عنوان شهید شاخص مبارزه با نفوذ آمریکا در سال ۱۳۹۵ تجلیل خواهد شد.

در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر اعضا و جمع بندی نظرات مقرر شد جلسات کمیته ها متعاقباً برگزار شود و برنامه ریزی و هماهنگی لازم برای برگزاری دعای ندبه، دعوت از مهمانان، تبلیغات رسانه ملی و سایر ویژه برنامه ها در مهلت مقرر انجام گیرد.

انتهای پیام/ 10195

ارسال نظرات
پر بیننده ها