معاون سابق وزارت امور خارجه کشورمان با انتقاد از کسانی که آب و نان مردم را به رفع تحریم‌ها و تعامل با آمریکا نسبت می‌دادند، افزود: متاسفانه وعده غلط و توخالی دولت در مذاکرات مسیری را به پیش برد تا قرارداد ننگین برجام بدون رعایت خطوط قرمز بر کشور تحمیل شود.
کد خبر: ۸۶۵۶۵۴۳
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، منوچهر محمدی عصر روز گذشته در مراسم جشن میلاد کوثر که با حضور خیل عظیمی از بانوان بسیجی و به همت دفتر بسیج خواهران سپاه ناحیه و همکاری سایر ادارات شهرستان در بقعه متبرکه بی بی حسنیه تربت حیدریه برگزار شد، اظهار کرد: امروز علیرعم اینکه جمهوری اسلامی ایران به تعهدات خود در برجام عمل کرده و تنها ماکتی از انرژی هسته ای باقی گذاشته، مشاهده می کنیم که غربی ها به وعده های خود عمل نکرده و هر روز به بهانه های واهی سعی در خلف وعده دارند.

وی تصریح کرد: کسانی که در فتنه ۸۸ شکست تلخی خوردند بار دیگر در دولت یازدهم میدان و عرصه را باز دیدند و با القای اینکه می توان با آمریکای جنایتکار مصالحه و تعامل داشت تا چرخ هسته ای و زندگی مردم با هم بچرخد، مسیر را طوری به پیش بردند تا بدون رعایت خطوط قرمز نظام قرارداد ضعیف و ننگین برجام شکل بگیرد.

محمدی با بیان اینکه هنوز دولت به اشتباه خود در این زمینه اعتراف نکرده است، افزود: متاسفانه دولت به اشتباه خود اعتراف نکرده که نباید این میزان امتیاز را به غربی ها می داد که در قبال آن غرب به تعهدات خود عمل نکرده، لذا برخی بازی خورده ها بدون رعایت خطوط قرمز نظام، به بهانه رفع تحریمها و شکوفائی اقتصاد، انرژی هسته ای کشور را دچار چالش جدی کردند.

معاون اسبق وزارت امور خارجه کشورمان اذعان کرد: امروز آمریکائی ها با تمام گستاخی پا را از حد فراتر گذاشته و بعد از برجام به سراغ توان موشک های بالستیک ایران آمدند و سعی دارند تا با ارتباط دهی آن با قطعنامه سازمان ملل این توان را محدود کنند.

وی ادامه داد: جبهه استکبار بدنبال تسخیر مجلس شورای اسلامی و حتی جایگاه رهبری جامعه است و لذا با مطرح کردن موضوعاتی از قبیل اینکه مجلس باید برجام را اجرا کند و ارتباط با امریکا را اصلاح نماید، وارد صحنه شده و لذا این همان جنگ نرم سیاسی است که ملت باید در قبال آن هوشیار و بصیر باشند.

محمدی با بیان اینکه در حال حاضر با دو گروه در جامعه روبرو هستیم، اضافه کرد: برخی ها انقلاب را تمام شده می دانند و دوران فعلی را دوران حکومت کردن می پندارند و این همان توهم و دروغ محض است که سرانجامی ندارد، اما گروه دوم معتقد به حفاظت از انقلاب اسلامی و صدور آن به جهان تا رساندن پرچم به دست صاحب اصلی انقلاب حضرت مهدی(عج) هستند.

معاون اسبق وزارت امور خارجه اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران از مرزهای جغرافیایی عبور کرده و تا امریکای لاتین به پیش رفته و امروز همه نگاهها به قدرت مقاومت و مقابله انقلاب اسلامی با جبهه استکبار است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به نقش زنان در انقلاب و نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی اولین پدیده ای بود که زنان در ان نقش کلیدی و عمده ای ایفاکردند که این نقش به دوجهت اهمیت داشت، ابتدا اینکه خودشان در صحنه حضور داشته و در ادامه مشوق حضور مردان در صحنه های مختلف انقلاب بودند.

محمدی تاکید کرد: حوادث داخلی و خارجی که برای انقلاب اسلامی تاکنون رخ داده نشانگر زمینه سازی این انقلاب برای حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) است و لذا هر چه که انقلاب اسلامی قدرتمند تر شود شیطنت های جبهه استکبار برای سرنگونی آن فراوان تر می شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها