نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود تذکرات رهبر انقلاب به برداشته شدن تحریم‌ها در اجرای برجام و عدم اجرای توافق‌نامه از طرف مقابل، سوال از رئیس جمهور در دستور کار تعدادی از نمایندگان قرار گرفت.
کد خبر: ۸۶۵۶۵۴۰
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰



خبرگزاری بسیج مازندران، به‌ نقل ازخط امید بهشهر، احمدعلی مقیمی نماینده شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی در گفتگویی با خبرنگار خط امید اظهار کرد: از دی‌ماه سال گذشته که توافق برجام انجام شد طرف ایرانی تمام تعهدات خود را انجام داده ولی متأسفانه تاکنون در عمل شاهد انجام تعهدات طرف مقابل نبودیم.

وی افزود: با توجه به اینکه طرف‌های غربی در صحبت‌های خود اینگونه مطرح کردند که روح برجام تغییر در رفتار ایران است و اوباما هم در نشست امنیت هسته‌ای مطرح کرده که رزمایش موشک‌های بالستیک باعث هراسان شدن شرکت‌های تجاری می‌شود، همین باعث شد تا دادگاه‌های آمریکا، ایران را محکوم به پرداخت غرامت کنند ولی متأسفانه شاهد انفعال دستگاه دیپلماسی در مقابل چنین رفتارهایی از طرف غربی هستیم.

نماینده بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مقام معظم رهبری در بیانات اخیرشان اعلام فرمودند که خواست و میل آمریکا دست کشیدن ایران از ابزارهای دفاعی و عدم حمایت از محور مقاومت در منطقه و مردم فلسطین است و دیدیم که اوباما هم اعلام کرد تعلیق محدودیت‌های تجارت شرکت های خارجی با ایران مشروط به محدود شدن توان موشکی ایران است، ولی باز هم شاهد عدم پاسخگویی به صحبت‌های طرف غربی هستیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با وجود تذکرات رهبر انقلاب به برداشته شدن تحریم‌ها در اجرای برجام و عدم اجرای توافق‌نامه از طرف مقابل، سوال از رئیس جمهور در دستور کار تعدادی از نمایندگان قرار گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها