سرمربی تیم بسکتبال شهرداری اراک :

دوست دارم باز هم در میان تماشاگران اراکی خوشحالی کنم

کسایی پور گفت : دوست دارم باز هم در میان جمع تماشاگران اراکی خوشحالی کنم.
کد خبر: ۸۶۵۶۵۳۸
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴
خبرگزاری بسیج،مرکزی:گروه ورزشی

محمد کسایی پور سرمربی تیم بسکتبال شهرداری اراک از آمادگی تیمش در مسابقات لیگ برتر کشور خبر داد و گفت : در راستای بالا بردن سطح کیفی تیم در دیدارهای نهایی لیگ برتر با توجه به نهایی نشدن حریف در دیدار مشخص کننده تیم سوم و چهارم جدول رده بندی دیدار دوستانه ای در برابر تیم پترو شیمی بندر امام انجام شد که با توجه به اضافه شدن حامد حدادی به این تیم به طور قطع می توان قدرت این تیم را دو چندان اعلام کرد.

وی ادامه داد: این فرصت خوبی بود تا بازیکنان تیم شهرداری باز هم در مقابل قدرت بسکتبال ایران صف آرایی کنند و با محک زدن بازیکنان در طی دوروز متوالی و فشار بازی نقاط ضعف و قدرت را و همچنین سیستم بازی آتی خود را دو چندان برابر قدرت قبلی ارنج کنیم.

کسایی پور با اشاره به دیدار دو تیم شیمیدر و نفت آبادان اظهار داشت:شناخت فینالیست دوم به بازی هفتم کشیده شد که ضمن انجام دیدار دوستانه ما؛ لحظاتی قبل و در چارچوب مرحله نیمه نهایی لیگ برتر ،دیدار ششم تیمهای شیمیدر تهران و پالایش نفت آبادان برگزار شد ؛ که در این مسابقه تیم میزبان یعنی پالایش نفت آبادان موفق شد با حساب ۷۸بر۷۳ حریف خود راشکست دهد.

وی افزود : بدین ترتیب با احتساب نتایج ۵ مسابقه قبلی ، این دو تیم هر کدام صاحب سه پیروزی شدند تا کار برای شناخت دیگر فینالیست به بازی هفتم کشیده شود.
در نتیجه فرصت مناسبی برای تیم ما مهیا شده تا باز هم تمرینات و آمادگی مطلوب تری را برای کسب مقام سوم داشته باشیم.

کسایی پور در پایان عنوان کرد : دوستدارم باز هم در میان جمع تماشاگران اراکی خوشحالی کنم.




باشگاه شهرداری اراک
ارسال نظرات
آخرین اخبار