همرزم شهيد مدافع حرم علی طاهری دفاع از حرم اهل بيت(عليه السلام) را افتخاری بزرگ دانست و گفت: مدافعين حرم با دفاع از حرم حضرت زينب(سلام الله عليها) به آروزی ديرين خود دست يافته‌اند.
کد خبر: ۸۶۵۶۵۳۶
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج،سرهنگ مسلم ميری همرزم شهید مدافع حرم علی طاهری در گفت‌گو با خبرنگار ما در استان چهارمحال بختیاری گفت: شهيد علی طاهری همچون ديگر همرزمانش با هدف دفاع از حرم حضرت زينب(سلام الله عليها)، و حرم حضرت رقيه(سلام الله عليها)،دفاع از حرمت مسلمانان، حفظ اسلام و خط مقاومت در سوريه حضور پيدا كرد و با تمام جان در مقابل گروهك تروريستی داعش ايستاد.

وی با بيان اينكه امروز برای دفاع از اسلام مرزی وجود ندارد خاطرنشان كرد: دشمن در تلاش است كه به اسلام ضربه بزنند و اين وظيفه ما است كه ازاسلام و حرمت مسلمانان دفاع كنيم.

وی با اشاره به اينكه ما هميشه در محرم و روز عاشورا آرزو داشتيم كه برای دفاع از اهل بيت(عليه السلام) فدا كنيم حال زمان آنرسيده است و مسير برای عشاق باز است، تصريح كرد: شهيد طاهری‌ها بسيار هستند و اين شهدا از جان و مال خود گذشتند و در عمل از حرم حضرت زينب(سلام الله عليها) دفاعكردند و با آرزوی ديرين خود كه همان شهادت است دست‌ يافتند.

ميری حضور در سوريه و دفاع از حرم اهل بيت (عليه السلام) را راه سعادت دانست و افزود: مدافعين حرم به ندای رهبری و دفاع از حرم حضرت زينب(سلامالله عليها) لبيك گفتن و اين افتخاری عظيم برای اين افراد است.

وی از جوانان خواست با زنده نگه داشتن راه شهدا، قرار گرفتن در مسير شهدا، گوش فرا دادن به فرامين مقام معظم رهبری(مدظله العالی) از حريم ولايت و نظام دفاع كنند و با تمام تلاش برای رسيدن به آرمان‌های انقلاب حركت كنند.

همرزم شهيد مدافع حرم علی‌ طاهری با بيان اينكه جوانان مااز بصيرت بالايی برخوردار هستند، گفت: جوانان برای سعادت‌مند شدن بايد بسيار تفكركنند و راه درست را از غلط تشخيص دهند چرا كه دشمن در تلاش است با تهاجم فرهنگی تفكر جوانان را تحت تاثير قرار دهد و نظام جمهوری اسلامی ايران و اسلام را از داخل از بين ببرد که باید دشمنان بدانند هیچگاه به اهداف خود نخواهند رسید چرا که جوانان با بصیرت هستند.

 


ارسال نظرات