خبرهای داغ:
با محوریت نمایش گردشگر محور:

"مهمانپذیر" امیدوار در رادیو قزوین

رادیو قزوین نمایش مهمانپذیر امیدوار را بعنوان نمایشی گردشگر محور برای مخاطبان پخش می کند.
کد خبر: ۸۶۵۶۵۲۴
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین،رادیو قزوین نمایش مهمانپذیر امیدوار را بعنوان نمایشی گردشگر محور برای مخاطبان پخش می کند.

 این نمایش با هدف ترویج فرهنگ گردشگری و ترغیب و تشویق مسافران برای انتخاب قزوین بعنوان مقصد گردشگری از رادیو قزوین پخش می شود.

موضوع نمایش از این قرار است که خانواده اميدوار از خانواده های قديمي و ريشه دار در شهر قزوین هستند؛
آقاي اميدوار تازه بازنشسته شده و از بي کاري هر روز در پارک با ديگر بازنشسته ها دور هم جمع مي شوند. اين خانواده از قشر متوسط جامعه هستند. دختر بزرگ خانواده (پروانه) عليرغم اينکه در رشته ی هتلداري تحصیل کرده؛  بدليل اينکه بايد براي يافتن شغل به کيش ميرفته از شغل خود دست کشيده و اکنون خانه دار است.

مازيار همسر او معمار است ولي چون وضعيت ساخت و ساز راکد است وضع و اوضاع خوبي ندارد؛ پدرام پسر خانواده ی امیدوار هم که در خانه والدين اش زندگي مي کند کارگاه تراشکاري کوچکي داشته ولي او هم موقعيت شغلي مناسبي ندارد.

بر اثر حوادثي اين خانواده تصميم ميگيرند که دست به کارآفريني زده و با استفاده از داشته ها و دانش شان تغييري در اوضاع زندگي خود ايجاد کنند؛ در نهايت تصميم مي گيرند که ملک پدري آقا اسداله را که يکي از خانه هاي قديمي قزوين است و در نزديکي سعدالسلطنه واقع شده را تبديل به مهمانپذير کنند تا هم زمينه اشتغال همه خانواده فراهم شود و هم با استفاده از داشته هايشان کارآفريني کنند.

نمایش مهمانپذیر امیدوار به تهیه کنندگی مهدی خدایی در 7 قسمت 30 دقیقه ای تهیه، تولید و در ایام نوروز از صدای مرکز قزوین پخش شد.

1003/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها