معاون سلامت ، اصلاح و تربیت سازمان زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور:

بازدید معاون سلامت ، اصلاح و تربیت سازمان زندانهای کشور از زندانهای زنجان

معاون سلامت ، اصلاح و تربیت سازمان زندانهای کشور از زندان مرکزی، اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی و کانون اصلاح و تربیت زنجان بازدید کرد.
کد خبر: ۸۶۵۶۵۰۹
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون سلامت ، اصلاح و تربیت سازمان زندانهای کشور از زندان مرکزی، اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی و کانون اصلاح و تربیت زنجان بازدید کرد.

گفتنی است، حجتی پور معاون سلامت، اصلاح و تربیت سازمان زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور در بیست و ششمین دوره مسابقات منطقه ای حفظ و قرائت قرآن کریم و اذان مددجویان مرد زندانهای کشور به استان شور و شعور حسینی و دیار غواصان دریا دل زنجان سفر کرد.

  در حاشیه این سفر، معاون سلامت، اصلاح و تربیت سازمان زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور به همراه کریمی مدیر کل زندانهای استان از زندان مرکزی ، اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی و کانون اصلاح و تربیت زنجان بازدید کرد.

لازم به ذکر است، معاون سلامت، اصلاح و تربیت سازمان زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، گفتگوی حضوری با تعداد کثیری از مددجویان زندانهای مذکور، از نزدیک اقدامات صورت گرفته در زمینه های فرهنگی ، تربیتی، هنری، آموزشی، حرفه آموزی و اشتغالزایی، بهداشتی و درمانی را ملاحظه کرده و در جریان فرآیند و روند فعالیتهای در حال اقدام قرار گرفت.

معاون سلامت، اصلاح و تربیت سازمان زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور از مجموع اقدامات و فعالیتهای انجام شده ابراز رضایت نموده و طی یادداشتی در دفتر بازدید زندان مرکزی زنجان، مراتب سپاس و امتنان خویش را از تمامی دست اندرکاران عرصه های اصلاحی و تربیتی استان زنجان به رشته تحریر درآورد.

ارسال نظرات