خبرهای داغ:
رییس اداره تبلیغات اسلامی دامغان:

۱۱۳ گفتمان دینی در دامغان برگزار شد

رییس اداره تبلیغات اسلامی دامغان از برگزاری 113 جلسه گفتمان دینی در مدارس و هشت جلسه گفتمان دینی در حوزه علمیه و دانشگاه های دامغان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۵۶۵۰۳
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، حجت‌الاسلام حسین صبوری در گفتگو با خبرنگاران ضمن اشاره به برگزاری 113 گفتمان دینی طی سال 94 در شهرستان دامغان گفت: این تعداد گفتمان دینی با موضوعات جنگ نرم، مهارتهای زندگی، سبک زندگی اسلامی، آسیب های فضای مجازی، عفاف و حجاب، پیشگیری از اعتیاد و ... با استفاده از اساتید خبره برگزار شد.

وی افزود: در اسفند ماه سال ۹۴ گفتمان های دینی با محوریت سبک زندگی حضرت زهرا(س) در مدارس و دانشگاه ها برگزار شد و جوانان با سیره دخت گرامی پیامبر اسلام بیشتر آشنا شدند.

عضو شورای فرهنگ عمومی شهرستان دامغان ابراز داشت: همانگونه که مقام معظم رهبری درباره خطر نفوذ فرهنگی و اقتصادی دشمنان انقلاب اسلامی هشدار داده اند باید با استفاده از ظرفیت گفتمان های دینی در سطح مدارس و دانشگاه ها به سوالات و شبهات نسل جوان پاسخ داد و راه نفوذ دشمن بسته شود.

صبوری با بیان اینکه بصیرت افزایی و تصمیم گیری درست در زمان بروز فتنه ها از نتایج گفتمان های دینی است، گفت: افزایش فعالیت در فضای مجازی و ایجاد پاتوق های فرهنگی و وبلاگ ها نیز در دستور کار اداره تبلیغات اسلامی دامغان قرار دارد.

وی افزود: اداره تبلیغات اسلامی دامغان طی سال گذشته در موضوعات پیشگیری از اعتیاد کارهای فراوانی انجام داد که از جمله آن می توان به برگزاری کارگاه های پیشگیری از اعتیاد برای اقشار تاثیرگزار، روحانیان مستقر و بانوان فرهیخته، چاپ و توزیع لوح فشرده و بروشور های آشنایی با مضرات مواد مخدر و برگزاری گفتمان های دینی در این زمینه بخشی از اقدامات بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها