خبرهای داغ:
به منظور تکریم مقام زن صورت گرفت:

برگزاری جشن میلاد کوثر با حضور بسیجیان شهرستان آوج

جشن میلاد کوثر به مناسبت هفته زن با حضور خواهران بسیجی شهرستان آوج برگزار شد:
کد خبر: ۸۶۵۶۴۹۶
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، جشن میلاد کوثر به مناسبت ولادت حضرت فاطمه(س) و هفته زن با حضور بسیجیان شهرستان آوج در سالن تختی این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام سید اسماعیل موسوی امام جمعه شهرستان خرمدشت در جمع خواهران بسیجی ضمن تبریک ولادت بانوی دو عالم و روز زن بیان کرد: در قرآن کریم یک سری الگو‌های عام انتخاب شده وجود دارد که این الگو‌ها شامل انسان‌ها صادق می‌باشد.

وی در ادامه با اشاره به الگوهای خاص قرآن کریم گفت: در کنار الگوهای عام الگوهای خاصی وجود دارد که به آن اشاره شده است و آسیه همسر فرعون نمونه‌ای از الگوهای خاص در کتاب الهی است.

 موسوی با بیان مصادیق الگوهای خاص اذعان کرد: مصداق الگوهای خاص پبامبراکرم(ص) است که ایشان نیز حضرت فاطمه(س) را مصداق بارز عنوان می‌کنند.

امام جمعه خرمدشت در ادامه به سبک زندگی حضرت زهرا(س) اشاره کرد و گفت: سبک زندگی این بانوی گرانقدر به صورت زندگی اسلامی بوده است و یکی از مولفه های بارز ایشان رضایت الهی در تمامی کارهای خویش بوده است.

وی در خاتمه به دیگر ویژگی‌های این حضرت اشاره کرد و تشریح کرد: عبادت و شفقت و مهربانی حضرت زهرا(س) از شاخصه‌های مهم وی است که بانوان گرانقدر باید سبک زندگی ایشان را الگوی زندگی‌های خود قرار دهند.

شایان ذکر است: برزگری تئاتر و مولودی خوانی و موزیک از دیگر برنامه‌های جشن میلاد کوثر شهرستان آوج بوده است.

5002/پ20/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار